Ussa pannaan

Pera J

Meidän ussan ope ei pystynyt todistamaan jumalaa eikä jeesusta todeksi ja meidän koko luokka marssi ulos.
Meille ei mitään satuja opeteta totena.

7

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera J

Me päätettiin myös ettei kukaan meidän luokalta mene ripariin aivopestäväksi.

• Hölömöö

Me päätettiin ettei kukaan meidän luokalta mene kouluun aivopestäväksi.

• Mahmut Ahmed

Ussan ope ei pysty todistamaan jumalaa eikä jeesusta todeksi, mutta allah akbar on totisinta totta ja hänen apostolinsa Muhamet.

Kukaan vielä elossa oleva ei ole pystynyt väittämään ja todistamaan, ettei allahia olisi - allahu akbar.

• Ihan vaan tiedoks

Allah on arabiaa ja tarkoittaa jumalaa. Muhamed sai koraanin gabrielilta. Eli siis kristittyjen Jumala=juutalaisten Jumala=islamin Jumala.

Jumalan olemassa oli on paha todistaa, siinä yhdyn. Jumalaan ei voi muuta kuin uskoa. MUTTA Jeesus on selvä historiallinen henkilö. Jeesuksen olemassa olo on todistettu useaan otteeseen.

Ja sitten pari vinkkiä miten pääsette pois matikan ja fysiikan tunnilta.

Kysykää miten vino suoran pitää olla jotta se ei enää ole suora.

Ja kysykää että mihin voimme enää luottaa kun valon nopeus ja aika eivät ole vakioja vaan ne muuttavat nopeuttaan eri olosuhteissa.

Ihan sitten vaan uteliaisuudesta että mihin te tarviitte todisteita Jumalasta. Te vaaditte koko ajan todisteita että Jumala on totta, mutta silti vedätte tupakkaa ja sanotte että "ei mulle tässä mitään käy" vaikka siitä on selvät todisteet että tupakasta saa keuhko syövän.

• "Nei ei ole totta, ei ei ei. Tää on täyttä paskaa, miks me opiskellaan tätä? Todista Jeppu ja Jumpe. Blaa blaa blaa *hirihirihiri*. " etc.
      Olen kyllä lukiossa, itse vaikutat olevan vasta yläasteella. Eikä sielläkään enää opeteta mitään hartaus-uskovaisten-Jeesus-on-TOTTA-oppia. Siellä opetetaan maailman MUISTAKIN uskonnoista PERUSTIETOJA. Opitaan toisista kulttuureista ja ymmärtämään muuta maailmaa. Se ei siis tarkoita että teidän pitää USKOA.

Onneksi alkaa kesäloma. Ei tarvitse kuulla yhtäkään valittajaa kahteen kuukauteen. Se on rasittavaa kun oikeasti tahtoo kuunnella ja oppia, ja toiset nauraa, hölisee vieressä ja on koko ajan asenteella "tää on täyttä paskaa." Yläasteella ymmärtää vielä, mutta LUKIOSSAKIN? Varsinkin uskonnon ja filosofian kohdalla.

Hohhoi.

• hdoögjdghkjdhöadg

Katso aluksi omaa viestiäsi, ennen kuin sanot ketään muuta täällä valittajaksi.

• hdoögjdghkjdhöadg kirjoitti:

Katso aluksi omaa viestiäsi, ennen kuin sanot ketään muuta täällä valittajaksi.

oman luokkani valittajia. Mitä kesäloman alkaminen vaikuttaa siihen, että suomi24:n palstalla valitetaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1731
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1487
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1185
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1106
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50