Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PORIN HÄÄPAIKAT

maria

Missä kummassa voisimme pitää hääjuhlan, kun ainoa paikka johon mahtuu meidän 170 vierastamme on Ruosniemen koitto. Eikä se todellakaan ole mikään kaunis paikka!

Tietääkö kukaan mitään vanhanaikaista ja kaunista paikkaa???

15

6412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesämorsian 2005

      Moikka,

      Itse en ole Porin suunnalta, mutta olen ollut monissa häissä vieraana Hakalinnassa, Pomarkussa. Tai en itseasiassa muistanut paikan nimeä, mutta sain kuitenkin kaivettua sinulle seuraavanlaiset tiedot:

      Hakalinnan Kahvila-Ruokala Ky
      Yhteyshlö: Tuulikki Heinäaho ja Helena Lindgren
      Puh. 541 1102
      Vanhatie 25
      29630 POMARKKU

      - pitopalvelu
      - kahvila-ruokala, tilat 300-
      400 henkilölle

      Kannattaa katsoa myös seuraava osoite:

      http://personal.inet.fi/yritys/ikn/paivitys/hakaesit.jpg

      Itse siellä vieraana olleena voin vain todeta, että uskomattoman hyvä paikka pitää häät! Itse juhlasaliin mahtuu 200 vierasta, joten juuri passeli teille. Tuo pohjapiirros löytyy seuraavasta osoitteesta:

      http://personal.inet.fi/yritys/ikn/paivitys/hakapohj.jpg

      Onnea vain!

      • Juhlapaikka

        www.hakalinna.net


    • Kesämorsian 2005

      Heissan taas,

      Johan innostuin etsimään sinulle mahdollisia paikkoja =) Niin paljon sukua tuolla Satakunnassa päin, että tosiaan tullut käytyä häissä jos toisissa. Joka tapauksessa. Toinen hyvä vaihtoehto on Kullaalla, Leineperin Ruukin Kankipaja. Aivan uskomattoman kaunis paikka, puro solisee vieressä, iso piha ja sisältäkin rakennus mielettömän kaunis.

      En kyllä tiedä tarkalleen kuinka paljon sinne mahtuu ja mielestäni olivat aika paljolti buukattuja kesälle 2004 jo kesällä 2003. Mutta aina kannattaa varmasti kysellä ja ethän muuten maininnutkaan tuossa mailissasi ajankohtaa.

      Näin siitä sanotaan netissä:

      Juhlapaikka, KANKIPAJA
      Kohde sijaitsee kulttuurihistoriallisesti arvokkaalla Leineperin ruukinalueella,
      kosken rannalla idyllinen 400m2 tila. Kesäisten perhejuhlien ja tapahtumien pitopaikka.

      Yhteystiedot:
      puh/fax 02- 538 1172, 050-514 4133
      [email protected]

      Vaikka ei varsinaisia omia kotisivuja olekaan niin osoitteesta www.leineperi.com löytyi jotain.

      Sanottava muuten vielä, että tämä Reijo Tupala on varmasti yksi maailman miellyttävimmistä miehistä ja varmasti valmis tekemään kaikkensa, että häät onnistuvat (olin itse seremoniamestari tuolla järjestetyissä häissä ja hän oli upea: auttoi kaikessa!)

      Paikkaa pääsee myös koristelemaan monta päivää aiemmin ja siivotakin saa vasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. Ja illalla ei myöskään ole mikään kiire pois, vaan juhlia voi niin kauan kuin haluaa. Sieltä voi myös vuokrata aittoja, niin, että kauempaa tulevat vieraat voivat yöpyä. Totisesti voin suositella!

      Onnea etsintään!

      • Cashmere

        Olen ollut kaksissa häissä Leineperin Ruukilla ja on kyllä upein paikka misä olen häissä ollut. Ihan varma en ole, että paljonko väkee mahtuu. Ihan mikään äly iso paikka ei oo. Olen itsekin ajatellut paikkaa häillemme kesällä 05.

        Olisiko kellään tietoa, että paljonko väkeä mahtuu ja eritoten, että mitä paikka kustantaa?, uskoisin ettei ihna halvalla irtoa!!

        Kiitos vastauksista jo etukäteen.


    • sulhanen

      on vanhanaikainen ja edullinen... ja tosi kaunis

    • sini

      Oletko käynyt Koitossa sisällä? Itse yllätyin siitä miten tilava ja hyvä paikka se onkaan. Omat häämme pidetään Koitossa.
      Koristeilla saa myöskin ihmeitä aikaan...
      Muita paikkoja esim. Ahlaisten Kievari, Noormarkun kerho, Mäntyluodon hotelli, Hotelli MeriYyteri, jne..

      • Oka

        Kyllähän Porin suunnassa on paikkoja. Osaa on jo aiemmissa tarjottu mutta itse olen ollut hääkeikalla ainakin Rantakartanossa(hieno paikka aivan joen rannalla ja kaupunkiinkin vain muutama km). Sitten Luvialla oli hyvä paikka, joku talo (nimeä en muista) mutta ihan paloaseman ja jäähallin läheisyydessä.


    • HÄÄT
    • vieraana ollut

      Leineperin Ruukki

    • Kuokkuri

      Leineperi on tietääkseni erittäin kallis paikka ja myöskin järjestelyt hankalat, koska vesi joudutaan kantamaan jne... Pitopalvelun kauhistus.

      • Anonyymi

        Vittu mikä homo oot


      • Anonyymi

        Et oo varmaa ees käyny siel ja ei oo ees kallis


    • upea paikka
    • pohjanhoviko?

      en voi suositella kenellekään. aluksi kaikki vaikutti hyvältä ja omistajakin mukavalta, mutta vain aluksi...
      paikalle mennessämme ja hääjuhlia valmistellessamme huomasimme että paikka oli jätetty hirveään kuntoon ja suuri osa ajasta meni muiden sotkuja siivotessa. onneksi kuitenkin häät menivät hyvin.
      seuraavana päivänä tilan omistaja soittaa juuri kun olimme päässeet hotelliin ja alkoi kiljua puhelimeen että paikka on kaameassa kunnossa emmekä ole siivonneet mitään: lattiat olivat kuulemma paskaiset koska nurkasta oli löytynyt korkki, palju oli hirveässä kunnossa, sauna ja saunamökki aivan likaiset...
      olimme melko ymmällämme, koska luutusimme porukalla kaikki lattiat ja tasot ennen ja jälkeen häiden, siivosimme paljusta kasan hiekkaa sekä rikkinäisiä viinamukeja emmekä edes päässeet käyttämään koko paljua, koska se lämmitys kesti noin yhdeksän tuntia. muutenkin ihmetyttää minkä korkin rouva oli löytänyt, koska meillä viron tuliaiset olivat tölkeissä...
      paikan omistava henkilö kehtasi myös väittää että olemme aiheuttaneet mökin jääkaappiin klommoja vaikka jääkaappiin ei edes koskettu koko viikonlopun aikana.
      suunnittelimme ottavamme myös äkkilähdön alkavalle viikolle, mutta suunnitelmaksi se sitten jäikin koska jouduimme uudestaan siivoamaan koko paikan tai muuten olisimme joutuneet maksamaan siivouspalvelun laskun, jolla omistaja olisi luultavasti pesetyttänyt koko paikan lattiasta kattoon...
      jälkikäteen olen kuullut ettemme ole ainoa pariskunta jolle on käynyt samalla tavalla. sääli sillä paikka on todella kaunis ja hyvällä paikalla.
      en tosiaan voi paikkaa ainakaan omasta kokemuksesta suositella kenellekään ja harkitsen vakavasti ilmoittavani asiasta kuluttaja-asiamiehelle.

    • Vieraana ollut

      Porissa loistva paikka joen rannassa ihan lähellä keskustaa on myös Mekani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe