Mikä olisi hyvä rasva silmäluomille? kun näin talvisin iho kuivuu ja sitten kun muutaman kerran hieraisen silmäluomia, niin ne alkavat punottaa. Olen käyttänyt kortisonia, vaikka terveydenhoitajat eivät sitä suosittele, mutta se on ollut ainoa millä iho on korjaantunut!
kuivat silmäluomet
3
4707
Vastaukset
- Mie
älä nyt ainakaa sitä kortisonia silmäluomiin laita!
- sama täälä
kaikkein rasvaisinta ja vähävetisintä salvaa mitä löydät. Huom. kastele ensin, taputtele - älä hiero kuivaksi. Sitten rasvaa. Tämä keino on ainakin minua auttanut paremmin kuin mitkään kortisonit. Meiltä saa ainakin apteekista sellasta rasvaa kun Locobase Repair, se on hyvin tahdasmaista ja vähävetistä. Usein riittää kun laittaa ohuen kerroksen aamuisin ja iltaisin. Silmätkin voi paremmin.
- hege
Se voipi olla atooppinen pohja ihollasi, minulla ne silmäluomet kuivui ihan karrelle. nyt oon käyttänyt viikon ihotautilääkärin määräämää elidel voidetta ja auttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361