minä kun auton kuljettajan töitä etsin.yhdistelmäajoneuvo kuskin hommia etsin.kun aina sanontaan että soittele kaikki kuljetusfirmat läpi.se on niin turhaa se soittelu kun ei jossain 1 tai 2 auton firmassa hommia ole kuitenkaan.minä en ainakaan täällä kymenlaakossa tiedä kenelle soittaisin enään kun on kysynny aika monesta paikasta mutta ei ole.mistä näitä voi edes tietää mitä ne ajaa kun ei lue kun pelkkä nimi vaan.vaikka joku Alpo hokkanen oy tai best cargo oy kotkasta.kun ei tunne ketään oikein niin se on vaikeeta ettiä oikein mistään hommia
minä kun töitä etsin
ei ei
4
764
Vastaukset
- Ajat
Pommittelin noin kolmekymmentä paikkaa itse läpi ennenkuin tärppäsi. Sitten noita soittoja tulikin useampia tuurauksista ja muusta määräaikaisesta puuhasta. Nyt ainakin kesän yli hommaa ja talvella lämmitellään vaikka takkaa ja poltetaan kavereita...
- ei ei
missä niitä töitä on kun missään ei ole
- kuskikin
että Alpo Hokkasen / Mannisen autossa lukee nimeä saati olisi lupalänget
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616933Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414875- 792702
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412019- 181858
- 301617
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137