Olen koulutukseltani liiketalouden tradenomi ja KTM-tutkinnosta on 80% suoritettuna. Työkokemusta on jo ehtinyt kertyä niin useista asiakaspalvelutehtävistä kuin toimistotehtävistäkin. Yksi hakemistani kesätyöpaikoista tälle kesälle oli toimistotyöntekijän kesätuuraajan paikka suuressa tunnetussa yrityksessä. Haastattelussa selvisi, että tuntipalkka kyseisestä työstä olisi taulukkopalkan mukainen, kokonaiset 8,70 e/h. Työn sisältö ei ollut kovin vaativa, mutta silti palkan taso pääsi pienuudellaan yllättämään.
Tapanani ei ole ollut nirsoilla töiden suhteen, mutta kieltämättä tässä vaiheessa kun alkaa koulutusta (ja työkokemustakin) olemaan jo sen verran takana, toivoisi sen näkyvän edes jonkin verran myös palkassa. Olisikin mielenkiintoista tietää miten valmiita (ja paljon) muut samassa tilanteessa olevat ovat joustamaan palkan suhteen saadakseen työkokemusta arvostetussa yrityksessä?
Jos tulisin valituksi kyseiseen hakemaani paikkaan, yrittäisin todennäköisesti vielä neuvotella tuosta palkasta... Varaa ei olisi valita, mutta tässä tilanteessa tuntuisi jopa nöyryttävältä mennä tuollaisella palkalla työhön kuin työhön.
Toimistotyöntekijän kesätyön palkka
Tradenomi (+KTM)
0
666
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623