kultapallo

ja muitakin

Oisin erittäin onnellinen jos joltain löytyisi kultapalloa, antaa tai edullisesti myydä. En mistään ole löytänyt, kaikki taimikaupat käyty läpi tällä seudulla.
Ottaisin/ostaisin myös muita monivuotisia kukkia, lähinnä semmoisia mitkä soveltuu leikkokukiksi, jotta saan maljakkoon keräiltyä.
Asun itse Hämeenlinnassa, ja jos ei kamalan kaukaa tarjouksia tule niin voin tulla noutamaan. En tähä viitsi sähköposti osoitetta laittaa kun on nimellä mutta jos joku ystävällinen ihminen täältä löytyy ja kenties laittaisi yht.tietonsa tai jotain niin otan yhteyttä.

7

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastis

      Hei, Huittisten suunnalla minulla on kultapalloa runsaasti pihapiirissä, voisin vaikka vaihtaa vanhoihin aikaisiin pionilajikkeisiin tms. Toki voin myös myydä niitä ja laittaa vaikka matkahuollossa tulemaan. Voit laittaa minulle sähköpostia sanna ät kastema.to-osoitteeseen.

      • perennaa

        Voi että, kun oisit lähempänä, pionia minulla ei ole. Taitaa tulla aika kalliiksi lähettää, mitä arvioisit, paljonko tulisi hintaa matkakuluineen?


    • hortsonomi

      ja käy kaikki puutarhat ja Bauhauss sekä Plantagen läpi, kyllä jossakin sinulle kultapalloa on. Ota retken kannalta :)

      • vierailija

        Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)


      • vierailija
        vierailija kirjoitti:

        Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

        Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.


      • paljon lähettänyt
        vierailija kirjoitti:

        Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

        Matkahuollon kautta ei mitään kannata lähettää, tulee pirun kalliiksi.
        Postiin vai, kirjeeseen pieni alku, muovipussiin ja juurille vähän kostuketta, siitä se lähtee, eikä maksa kuin kirjeen merkin tai kaksi.


    • JossuPuh

      kultapalloa pihassa ja olen tulossa hämeenlinnaan 26.-27.9. hotelli linneaan. Jos vielä olet tuon kukan tarpeessa, niin voisin ottaa sitä mukaan sinulle. ;)

      Ilmottelehan jos tehdään kaupat tai vaikka vaihtarit, tarjoa jotain. ;)



      T: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe