kultapallo

ja muitakin

Oisin erittäin onnellinen jos joltain löytyisi kultapalloa, antaa tai edullisesti myydä. En mistään ole löytänyt, kaikki taimikaupat käyty läpi tällä seudulla.
Ottaisin/ostaisin myös muita monivuotisia kukkia, lähinnä semmoisia mitkä soveltuu leikkokukiksi, jotta saan maljakkoon keräiltyä.
Asun itse Hämeenlinnassa, ja jos ei kamalan kaukaa tarjouksia tule niin voin tulla noutamaan. En tähä viitsi sähköposti osoitetta laittaa kun on nimellä mutta jos joku ystävällinen ihminen täältä löytyy ja kenties laittaisi yht.tietonsa tai jotain niin otan yhteyttä.

7

1373

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastis

Hei, Huittisten suunnalla minulla on kultapalloa runsaasti pihapiirissä, voisin vaikka vaihtaa vanhoihin aikaisiin pionilajikkeisiin tms. Toki voin myös myydä niitä ja laittaa vaikka matkahuollossa tulemaan. Voit laittaa minulle sähköpostia sanna ät kastema.to-osoitteeseen.

• perennaa

Voi että, kun oisit lähempänä, pionia minulla ei ole. Taitaa tulla aika kalliiksi lähettää, mitä arvioisit, paljonko tulisi hintaa matkakuluineen?

• hortsonomi

ja käy kaikki puutarhat ja Bauhauss sekä Plantagen läpi, kyllä jossakin sinulle kultapalloa on. Ota retken kannalta :)

• vierailija

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

• vierailija
        vierailija kirjoitti:

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

• paljon lähettänyt
        vierailija kirjoitti:

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

Matkahuollon kautta ei mitään kannata lähettää, tulee pirun kalliiksi.
        Postiin vai, kirjeeseen pieni alku, muovipussiin ja juurille vähän kostuketta, siitä se lähtee, eikä maksa kuin kirjeen merkin tai kaksi.

• JossuPuh

kultapalloa pihassa ja olen tulossa hämeenlinnaan 26.-27.9. hotelli linneaan. Jos vielä olet tuon kukan tarpeessa, niin voisin ottaa sitä mukaan sinulle. ;)

Ilmottelehan jos tehdään kaupat tai vaikka vaihtarit, tarjoa jotain. ;)

T: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1389
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      781
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      725
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      714
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      648
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      144
      646
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51