kultapallo

ja muitakin

Oisin erittäin onnellinen jos joltain löytyisi kultapalloa, antaa tai edullisesti myydä. En mistään ole löytänyt, kaikki taimikaupat käyty läpi tällä seudulla.
Ottaisin/ostaisin myös muita monivuotisia kukkia, lähinnä semmoisia mitkä soveltuu leikkokukiksi, jotta saan maljakkoon keräiltyä.
Asun itse Hämeenlinnassa, ja jos ei kamalan kaukaa tarjouksia tule niin voin tulla noutamaan. En tähä viitsi sähköposti osoitetta laittaa kun on nimellä mutta jos joku ystävällinen ihminen täältä löytyy ja kenties laittaisi yht.tietonsa tai jotain niin otan yhteyttä.

7

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastis

Hei, Huittisten suunnalla minulla on kultapalloa runsaasti pihapiirissä, voisin vaikka vaihtaa vanhoihin aikaisiin pionilajikkeisiin tms. Toki voin myös myydä niitä ja laittaa vaikka matkahuollossa tulemaan. Voit laittaa minulle sähköpostia sanna ät kastema.to-osoitteeseen.

• perennaa

Voi että, kun oisit lähempänä, pionia minulla ei ole. Taitaa tulla aika kalliiksi lähettää, mitä arvioisit, paljonko tulisi hintaa matkakuluineen?

• hortsonomi

ja käy kaikki puutarhat ja Bauhauss sekä Plantagen läpi, kyllä jossakin sinulle kultapalloa on. Ota retken kannalta :)

• vierailija

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

• vierailija
        vierailija kirjoitti:

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

• paljon lähettänyt
        vierailija kirjoitti:

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

Matkahuollon kautta ei mitään kannata lähettää, tulee pirun kalliiksi.
        Postiin vai, kirjeeseen pieni alku, muovipussiin ja juurille vähän kostuketta, siitä se lähtee, eikä maksa kuin kirjeen merkin tai kaksi.

• JossuPuh

kultapalloa pihassa ja olen tulossa hämeenlinnaan 26.-27.9. hotelli linneaan. Jos vielä olet tuon kukan tarpeessa, niin voisin ottaa sitä mukaan sinulle. ;)

Ilmottelehan jos tehdään kaupat tai vaikka vaihtarit, tarjoa jotain. ;)

T: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2177
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1760
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      69
      1523
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      76
      1286
    5. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1174
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1171
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1163
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1061
    9. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      38
      974
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      943
    Aihe