kultapallo

ja muitakin

Oisin erittäin onnellinen jos joltain löytyisi kultapalloa, antaa tai edullisesti myydä. En mistään ole löytänyt, kaikki taimikaupat käyty läpi tällä seudulla.
Ottaisin/ostaisin myös muita monivuotisia kukkia, lähinnä semmoisia mitkä soveltuu leikkokukiksi, jotta saan maljakkoon keräiltyä.
Asun itse Hämeenlinnassa, ja jos ei kamalan kaukaa tarjouksia tule niin voin tulla noutamaan. En tähä viitsi sähköposti osoitetta laittaa kun on nimellä mutta jos joku ystävällinen ihminen täältä löytyy ja kenties laittaisi yht.tietonsa tai jotain niin otan yhteyttä.

7

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastis

Hei, Huittisten suunnalla minulla on kultapalloa runsaasti pihapiirissä, voisin vaikka vaihtaa vanhoihin aikaisiin pionilajikkeisiin tms. Toki voin myös myydä niitä ja laittaa vaikka matkahuollossa tulemaan. Voit laittaa minulle sähköpostia sanna ät kastema.to-osoitteeseen.

• perennaa

Voi että, kun oisit lähempänä, pionia minulla ei ole. Taitaa tulla aika kalliiksi lähettää, mitä arvioisit, paljonko tulisi hintaa matkakuluineen?

• hortsonomi

ja käy kaikki puutarhat ja Bauhauss sekä Plantagen läpi, kyllä jossakin sinulle kultapalloa on. Ota retken kannalta :)

• vierailija

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

• vierailija
        vierailija kirjoitti:

Hei,
        minä löysin sattumalta kirpputorilta kultapallon taimia.. Pidä silmäsi auki ja käy kirppiksillä! ;)

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

• paljon lähettänyt
        vierailija kirjoitti:

Heeei!
        Asutkin Hämeenlinnassa. Juuri Hämeenlinnan kirpputorilta löysin, sieltä, joka on Rautatieaseman lähellä. Siellä oli muitakin perennoja paljon. Käypä katsastamassa, jos olet vielä niiden tarpeessa.

Matkahuollon kautta ei mitään kannata lähettää, tulee pirun kalliiksi.
        Postiin vai, kirjeeseen pieni alku, muovipussiin ja juurille vähän kostuketta, siitä se lähtee, eikä maksa kuin kirjeen merkin tai kaksi.

• JossuPuh

kultapalloa pihassa ja olen tulossa hämeenlinnaan 26.-27.9. hotelli linneaan. Jos vielä olet tuon kukan tarpeessa, niin voisin ottaa sitä mukaan sinulle. ;)

Ilmottelehan jos tehdään kaupat tai vaikka vaihtarit, tarjoa jotain. ;)

T: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe