Sattuiskos kellään olemaan sanoja kyseiseen kappaleeseen?
Mulla oli kyseinen "levy" c-kassuna, on vuosien varrella kadonnut jonnekin.
Toi kys. biisi ei taida olla SIG:n oma, olisko coveri?
Mutta todella hieno!
Tätä tuli nuorena vedettyä mummun ostamilla yamaha uruilla :) ja paljon. (on meinaan upeet koskettimet kappaleessa)
Nyt ikää jo 40v...että aikaa on kulunut.
Olis mahtavan hienoa, jos joku viitsii kopsata sanat mulle?
RIP Matti Inkinen/ taiteilija, monilahjakkuus, persoona
SIG. Sanoja biisiin SUDET?
4
756
Vastaukset
- babavcc
Googleta Sig sudet lyrics niin löytyy sanoja lähes kaikkiin muihin SIG-biiseihin. Tuohon biisiin en valitettavasti löytänyt. Kyseessä on Sudet-albumin (1981) päätösbiisi, ihan SIG:n oma kappale tietääkseni.
- jaana--
...mutta ei tosiaan löytynyt.
Kiitos sullekin yrityksestä, toivottavasti joltain löytyy. On niin hieno tsibale!
Vaikka tässä on nyt tehtävä varmaan viimeistään liike, ja tilattava tuotos. Olen tuota vuosia sillointällöin ajatellut hankkia, jotenkin nyt viimestään ajankohtainen hankinta.
Surullinen olen...
- Kilppu_60
Mulla on tuo biisi sekä vinyylillä että cd:llä, ja se on pyörinyt mielessä jo kohta kahden kuukauden ajan: "Haavoittuneet saaliinamme on". Ehkä jonain päivänä pystyn parkumatta kirjoittamaan ne sanatkin ylös.
Eikä muuten ollut mikään cover... niitä oli bändillä ylipäätään vain muutamia. Inksun hienoimpia biisejä, ja Jusan upeaa kosketinsoitantaa.
terv. Kilppu, silloinen kitaristi- LexA
Kuuntelin ja kirjotin ylös sitä mukaa...
""
On ihmisten elämä juoksua sutten,
ja naurussa soi tuskaisuus.
On ihmisen itku vaikerrusta sutten,
hienot aatteemme vain epätoivoisuus.
Kertokaa minulle, mitä on ystävyys.
Ja kertokaa minulle, mitä on vapaus.
Ja kertokaa minulle mitä on rakkaus.
Me haaskoilla käymme lailla sutten,
ja haavoittuneet saaliinaamme on.
On ihmisen elämä juoksua sutten,
vain pitkä taival maali on...
Kertokaa minulle, mitä on ystävyys.
Ja kertokaa minulle, mitä on vapaus.
Ja kertokaa minulle mitä on rakkaus.
""
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745