Pissisnimet!

Daaaaaaaaaaaaaaaa

Kertokaapas yleisimpiä pissisnimiä?? Mulle tuli heti mieleen se kaikkein yleisin eli Suski! Ja nyt asia on niin, että jos haluat lapsestasi kasvavan pissiksen niin anna tyttölapselle nimeksi Susanna. :))))))))))) Mitäs muita tollasia nimiä olis?

53

4145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhfhf

      Yleisimmät:
      Jessica,
      Jasmin,
      Sara,

      Ei yleinen, mutta mikäli tapaa, on kyseessä yleensä pissis:
      Sandra,

      Yleisiä pissisten(kin) keskuudessa, tosin kyseiset nimet muutenkin yleisiä nimiä:
      Mira,
      Mia,
      Jenna,
      Jenni,
      Essi,
      Linda,
      Emilia,
      Noora,
      Lotta,
      Vilma,
      Iida,
      Sofia,

      Otin ideoita Gallerian synttärisankareista...

      • just..

        ei tosiaankaa tarkota noi nimet et ois pissis.. ei monilla lissuilla oo tollasii nimii.. voi olla vaikka emmaa emmii ja silleen.. ei vanhemmat voi päättää haluuko lapsestaa lissun vai gootin.. :-D ite oon jasmin, ja pikemminki emo..


      • kaikki sellaiset

        nimet jotka on tullut amerikoista on pissisnimiä tai jotka pitävät sisällään b, c, f, jne jne vieraampia konsonantteja, sekä väännökset kuten ansku joka tulee annikasta, niinkuin Lotasta tulee Lotsku.
        Jessica, Jetksu
        Jasmin,, Jatsku
        Sara,,,, Satsku

        Ei yleinen, mutta mikäli tapaa, on kyseessä yleensä pissis:
        Sandra, Santsku

        Yleisiä pissisten(kin) keskuudessa, tosin kyseiset nimet muutenkin yleisiä nimiä:
        Mira,,,, Mitsku
        Mia,,,,, Mitska
        Jenna, Jetska
        Jenni,, Jenska
        Essi,,,,, Eska
        Linda,, Linska
        Emilia, Emska
        Noora, Norska
        Lotta,, Lotsku
        Vilma,, Vitsku
        Iida,,,, Idsku
        Sofia,, Softsku


      • mikään
        just.. kirjoitti:

        ei tosiaankaa tarkota noi nimet et ois pissis.. ei monilla lissuilla oo tollasii nimii.. voi olla vaikka emmaa emmii ja silleen.. ei vanhemmat voi päättää haluuko lapsestaa lissun vai gootin.. :-D ite oon jasmin, ja pikemminki emo..

        emo ole, sinä olet homo!


      • moi vaa
        just.. kirjoitti:

        ei tosiaankaa tarkota noi nimet et ois pissis.. ei monilla lissuilla oo tollasii nimii.. voi olla vaikka emmaa emmii ja silleen.. ei vanhemmat voi päättää haluuko lapsestaa lissun vai gootin.. :-D ite oon jasmin, ja pikemminki emo..

        Mäkin oon Jasmin :)


      • minaajj
        kaikki sellaiset kirjoitti:

        nimet jotka on tullut amerikoista on pissisnimiä tai jotka pitävät sisällään b, c, f, jne jne vieraampia konsonantteja, sekä väännökset kuten ansku joka tulee annikasta, niinkuin Lotasta tulee Lotsku.
        Jessica, Jetksu
        Jasmin,, Jatsku
        Sara,,,, Satsku

        Ei yleinen, mutta mikäli tapaa, on kyseessä yleensä pissis:
        Sandra, Santsku

        Yleisiä pissisten(kin) keskuudessa, tosin kyseiset nimet muutenkin yleisiä nimiä:
        Mira,,,, Mitsku
        Mia,,,,, Mitska
        Jenna, Jetska
        Jenni,, Jenska
        Essi,,,,, Eska
        Linda,, Linska
        Emilia, Emska
        Noora, Norska
        Lotta,, Lotsku
        Vilma,, Vitsku
        Iida,,,, Idsku
        Sofia,, Softsku

        Kas ku ei terska


    • HmmHmm

      REBECCA CEELLÄ!!! Ja se titun Cecilia.

      KUKA ANTAA LAPSELLEEN NIMEKS CECILIA ETENKIN JOS SUKUNIMI ON JOTAIN KUTEN PÖPPÖNEN?!

      Ja Laura on myös pissis..

    • Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Just tollasia nimiä niillä onkin. Ja ne niiden nimet tulee kyllä selväksi ku vaan kuuntelee niiden vuodatusta: "siis me oltii niinkö Lauran ja Suskin kaa yxis bileis ja sit siihe tuli kentsu ja aksu ja me oltii sillee et daaaaaa! ja sit me kerrottii niille ku me käytii ryöstääs vittu anttila! mä pöllin sielt jollai satasel. Laura ja Suski pölli vähä enemmän. me löydettii sielt siis aivan ihanii meikkei nii pakko ne oli saada jotenkii...."

    • kolmen kopla

      100% pissismiä.

      • LOPETTAKAA JO

        mun nimi on viivi... asun pohojanmaalla, eikä tää kauhee kivalt muutenkaa tunnu et nimii arvostellaa ja luokitellaa samoin ne kauheimmat nimet keskustelut... usein oon oman nimeni just tällasest löytäny :( se ärsyttää ja harmittaa mua. just nää et toi on pissis sen nimi on viivi ja toi viivi on kauhee nimi jne.


      • Anonyymi
        LOPETTAKAA JO kirjoitti:

        mun nimi on viivi... asun pohojanmaalla, eikä tää kauhee kivalt muutenkaa tunnu et nimii arvostellaa ja luokitellaa samoin ne kauheimmat nimet keskustelut... usein oon oman nimeni just tällasest löytäny :( se ärsyttää ja harmittaa mua. just nää et toi on pissis sen nimi on viivi ja toi viivi on kauhee nimi jne.

        Musta on super tyhmää että noin kirjoitetaan🙄😭 ei se kenestäkään kivalta tunnu mutta kaikkien kannattais arvostaa omia nimiä ja myös muiden nimiä 😁 oma nimeni ei ollut pienenä mikään lemppari muutamat haukkuivat sitä, mutta kyllä hekin ymmärsivät että niin ei saa tehdä.
        lopettakaa haukkumiset ja kiusaaminen väki valta ja muut tyhmät jutut ja arvostakaa muita.


    • kerdu

      se on heidi. ehdottomasti. sekä myös saara, ja jos oikein liiottelemaan mennään, niin 'sarah'.

    • EIEIEIEIE

      EI IIDA OO PISSISNIMI !

      • pikad

        tunnen mont pissis iida sama jasmininii.


      • Iida on

        pissisnimi, sen sijaan Iita ei ole.


      • minaajj

        ONHAN VITTU JOKA IKISEN IIDAN JONKA MÄÄ TUNNEN NI ON PERKELE PISSIKSII


    • sdasdf

      lissu

    • <3

      Ei oo mtn tiettyy pissis nimee sä voit olla pissis vaikka sun nimi oiski esim. Ulla

      • fh

        hf


    • kaikki 14-19v.

      naaraat pissiksiä, joten kysele niiltä, että minkä nimisiä ne on?

    • lotski

      sain vain nauraa kun luin viestiäsi. oli niin typerä kysymys että oli pakko veikata ikääsi 12-15 vuotiaaksi ja loppupeleissä saatat itse olla se kaikkein lissuin tässä keskustelussa, joka vain urputtaa täälä itsesäälin vallassa. anteeksi, saatoin olla vähän ilkeä, mutta kerroin mielipiteeni :) !

      • VITUN PISSIS!

        Horo


    • todella lapsellista

      tunnen yhden Suzkin ja ei helvetti. Se tyttö pissistä nähnytkään, kun meikkaa kerran sadassa vuodessa ja pelastusrenkaat on vyötäröllä.

      Vetäkää nyt päähänne, että joku tietty nimi olisi varma pissis nimi. Jos nyt Mira, Susanna, Linda nimisiä on paljon suomessa niin totta kai myös osa nimen omistavista on pissiksiä. Sitä paitsi linda on erittäin kaunis nimi :) Ja ehei en ole linda, koska olen poika.

      Todella typerää ja lapsellista tuollainen ihmisten luokittelu NIMENPERUUSTELLA! Vielä kun on ihan SUOMALAISIA nimiä.

      • ole mikään

        poika, vaan olet HOMOPOIKA!


    • sanoinn..

      ei voi sanoo tollee mitkä ois yleisiä "pissisnimiä" koska varmaa joka kolmas suomalainen nuori tyttö on pissis.

      mutta kaikki pissikset mitä itse tiedän, niin heidän joukossaan yleisimmät nimet ovat Laura, Anna, Ida, Juulia ja Linda. On toki muitakin, mutta nuo ovat semmosia mitä tiedän useampia henkilöitä.

    • just me

      Janita, Janika, Janica, Janina, Juulianna, Noora, Juuli...

      Noit on ainaki mitä ite tunnen, ihan pissiksiä...

    • _Totanoin_

      No ne pissaliisat ketä mä tunne, ja olen tuntenut on Jenni, Tilda, Miisa, Hanna, Sohvi, Sanni, Elisa, Jonna, Jannica, Linnea, Sanja, Merlina, Melissa, Anni, Emmi, Tiia jne.

    • Duoda, duoda

      Tässä mun lista:
      Jasmin, Jessica, Janette, Jenni, Jenny, Iida, Elisa, Eerika, Noora, Rebecca, Emmi, Emma, Julia ja Heidi. Yhdistelmänimet näsitä edellä mainituista on kaikkein varmimmin kunnon lissuja.

      • Terveisin julia

        kiitti vaa


    • vitunpissikset

      sofia, sara, iida, jenina, lila, noora, ninni jne..

    • voiluoja...

      "Pissisnimiä" ei voi erotella, esim. "joo sä oot pissis koska sun nimi on (vaikka) Juulia" ...

      • oona on lissunimi

        Yleisimpiä on j:llä alkavat: esim Janette, janica, jannica, Jenni, Julia, Jasmin..

        Mutta kaikkein yleisin on OONA


    • iha heti

      Varmaa joo nimen perusteella lokeroidaan ihmiset. Viis luonteesta, jos vaan nimi kuulostaa lissulta, niin oot lissu -_-
      just joo.....
      Mihin tääki maailma on menossa?

    • Typerää.com

      Sanokaa nyt vielä, että Verakin on pissisnimi! -.- Ei noin voi luokitela!!

    • Kaikki ei oo lissui!

      Ei hemmetti mä oon oona enkä oo LISSU!!!!!!!

    • Abina

      Et nii oot mun bbf

    • UUUULALAAAAA<3

      Siis mun mielest nimill ei oo välii joko on pissis tai ei.. IHQ

    • Lissunimiä

      Itellen tuli mielee Joku Lissu. Tai Tella. Taaaaii Anna. Tai Oona. Jenna, Mira, jne.

      Kukaan ei voi sanoa mikä on pissismäinen nimi, Jos jonkun nimi on tossa ylhäällä niin sori, ei oo tarkoitus loukata, Jos sen nimen ääntää sileen oudol äänel nii kuulostaa Lissulle.

    • tässä

      jessica
      jenni
      amanda
      susanna
      karoliina
      karo
      iida
      ida
      nelli
      noora
      yasmin tai jasmin
      sarah
      neea
      julia
      miranda
      mira

    • lifemocker

      kaikki missä on C

    • .ghklfyri

      Julia, Juulia.. Julle/Jupa.
      Onha niitä muitaki, mut täälläpäi noi taitaa olla yleisimpiä.

    • impossible4

      Jenna, Amanda, Sara, Jessika..

      Itse olen Sara, en ole omasta mielestäni ollenkaan pissis, mutta koulu on täynnä Sara nimisiä pissiksiä.

    • No joo

      Ei ne nimet ihmisestä "pissistä" tee, vaan ympäristö.

    • Minä ERKKIIIIII

      Mikaela, Janika, Anastasia, Sara, Hanna, Silja ja milena
      Oma nimeni on jessica jamielestäni en ole pissis, oman pääni mukaan olen niin sanottu poika-tyttö. minua kyllä sanotaan yleensä, Jessiksi, Sussuksi, Snowiksi ja Erkiksi :DD Kyllä erkki, Olen erkki kansalainen

    • iugti

      Viivi, Essi, Milja, Aino, Emma, Eveliina, (Elsa= Vanha mutta turhankin paljon yleistynyt nimi... Hyi v!ttu... Mummot ja lissut tän nimisiä...)

      Yms.

      • Saatana

        Joo elsa on kyllä ihan vitun karsee muutenki joku katuhuora


    • MunNimiOnLinda;3

      hei sinä "todella lapsellista",mun nimi on Linda:) Ja vaikka mun nimi on Linda,en oo pissis enkä emo.Tommonen on törkeetä et jos vanhemmat on antanu nimen vaik Rebecca ni on pissis.

    • ******SUSANNA***

      Mun toinen nimi o susanna.. enkä koe itteeni lissuks.. Onha ulkonäkö tärkee, mut rajansa kaikel

      Oon tota meltä

    • Mun mielestä ..

      .. Sofia on se ainoo ja oikee pissisnimi :))

      Tietysti eihän niitä voi luokitella lissuiks jos ei tiiä luonteesta mut ..

    • heya1

      Lotta, Vilma, Anni, Jessica, Tia, I(i)da, Eveliina, No(o)ra, Nelli etc

    • 13wee

      Linda, Linnea, Lotta, Veera, Jessica, Jenni, Ida, Iida, Nora, Noora, Nelli, Charlotte, Charlotta, Rebecca, Sanni, Anne, Mira, Miranda, Marja, Sofia, Lissu, Ariana, Isabel, Iitu, Myy, ja sit viel Liisa. Ei tullu muita mieleen vaikka mieleen välillä tulee aika paljonkin.:D 🤣

    • Anonyymi

      Paula
      Katja
      Susanna
      Eveliina
      Hanna

    • Anonyymi

      Onko pissisten takana siis pissis-äiti, joka haluaa vastasyntyneelle tyttärelleen esim. mielestään tyylikkään c-alkuisen nimen? Muuten tämä ei ole selitettävissä, että pissiksillä olisi tietyt nimet.

      Tai ovatko pissikset aina varakkaista perheistä? Jossa hemmotellaan "pikku prinssessaa" ja tadaa, siitä tulee teininä pinnallinen pissis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe