Olemme asuneet 3 vuotta kahden parvekkeen asuntoa. Toinen parveke on etelään ja toinen pohjoiseen. Kasvit ovat jotenkin tulleet kokomuksen myötä tutuiksi. Nyt kuitenkin luulen, että olen käyttänyt liian hiekkapitoista multaa ja myös liian vahvaa lannoitetta liikaa. Taimet eivät ole lähteneet kasvuun toivomallani tavalla ja ruukkujen multapinnalle on kertynyt sitä sammaleen näköistä kasvistoa, ei vahvoja taimia. Kyse on varmaankin myös liian kylmistä öistä, lasituksesta huolimatta. Voisiko joku auttaa oikean ravinteen ja mullan suhteen? Hiekkapitoisin piti (?) olla ok...
t. Niinipirkko
multa ja lannoite lasitetuille parvekkeille??
1
390
Vastaukset 1
- Enigma_x
Mistä taimista puhut?
Kylvö- ja taimimultaa on erikseen, myös kasvuturvetta.
Minä olen kasvattanut ihan mustassa mullassa ja hyvin ovat taimet kasvaneet (yrtit, tomaatit, kirsikka-ananakset...). Itämisvaiheessa peittänyt kipot elmukelmulla ja antanut taimenten kasvaa hiukan ja ottanut kelmun pois. Kasvatan ne aina ikkunanlaudalla (etelä) sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575