vieläkö joku ostaa?

rena

renault lagunan??

minulle riitti ensimmäinen!

14

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rena

      mihinkään ei saa myytyä vm2003 lagunaa, otin kilvet pois.. lahotkoon pihaan!

      • Höpö höpö

        Kyllä nyt puhut p...aa.


      • 5-ovinen
        Höpö höpö kirjoitti:

        Kyllä nyt puhut p...aa.

        Ei mene järkevällä hinnalla! Farkusta kuulema saisi 3000-3500euroa. Tuo kun on viistoperä niin ei kelpaa millään hinnalla. Halpa koirankoppi.


      • karvakuonot
        5-ovinen kirjoitti:

        Ei mene järkevällä hinnalla! Farkusta kuulema saisi 3000-3500euroa. Tuo kun on viistoperä niin ei kelpaa millään hinnalla. Halpa koirankoppi.

        huolia kopikseen.


      • -03

        saat satasen


      • tatapsa
        5-ovinen kirjoitti:

        Ei mene järkevällä hinnalla! Farkusta kuulema saisi 3000-3500euroa. Tuo kun on viistoperä niin ei kelpaa millään hinnalla. Halpa koirankoppi.

        Kukaan ei saa omasta mielestään käytetystä autostaan järkevää hintaa.
        Autokaupassa , kuin muissakin kaupoissa myytävänä oleva on juuri sen arvoinen , mitä siitä maksetaan.
        Se , joka tarjoaa -03 Lagunasta 3500€ yrittää myydä sen eteenpäin viidellä tonnilla.
        Jos huono tuuri käy jää jobbarille vain tonnin myyntivoitto.
        Aktiivisen nettikaupan myötä auton saa myytyä moottorikoosta ja ajokilmetreistä riippuen käypään viidentonnin hintaan.
        Hinnan pudotus on ylitarjonnan myötä nykyään autonomistajille lievä järkytys !!


      • rena
        tatapsa kirjoitti:

        Kukaan ei saa omasta mielestään käytetystä autostaan järkevää hintaa.
        Autokaupassa , kuin muissakin kaupoissa myytävänä oleva on juuri sen arvoinen , mitä siitä maksetaan.
        Se , joka tarjoaa -03 Lagunasta 3500€ yrittää myydä sen eteenpäin viidellä tonnilla.
        Jos huono tuuri käy jää jobbarille vain tonnin myyntivoitto.
        Aktiivisen nettikaupan myötä auton saa myytyä moottorikoosta ja ajokilmetreistä riippuen käypään viidentonnin hintaan.
        Hinnan pudotus on ylitarjonnan myötä nykyään autonomistajille lievä järkytys !!

        Kukaan järkevä ihminen ei voi ostaa -03 lagunaa viidellä tonnilla, siinä on puolet liikaa! En minä viitsinyt ajaa loputtomasti autolla jossa pitää aina olla työkalut ja varaosat mukana! Mulle riitti!


    • RXE

      Koska Rellun maine ja hinnat ovat pohjamudissa niin nyt jos koskaan kannattaa
      ostaa jopa II kopan Lagu sillä jos se on katsastettu ja liikenteessä niin se saattaa
      jopa olla teknisesti kunnossa, ja ei jotkut nivelet ja parit puolat niin paljon maksa.

      • näkökulma

        Halvat nivelet ja puolat ei paljoa paina sen rinnalla kun koko ajan takaraivossa kalvaa ajatus, että milloin taas matka katkeaa ja mikä seuraavaksi hajoaa.

        Itse ajoin viitisen vuotta uutena ostetulla renulla ja muutama vuosi sitten vaihdoin sen pois juuri tuon vuoksi. Alkuun olin ihan tyytyväinen autoon, mutta vikalistan kasvaessa ja parit hinausautokeikat söivät luoton autoon. Alkoi käymään hermon päälle se että aina kun yksi vika oli korjattu, niin tuli ajatus, että mikähän seuraavaksi hajoaa. Kaikki viat ei olleet suuria mutta luottamuksen autoon ne söivät täysin.

        Renuista varmasti löytyy hintaansa nähden hyviä autoja sellaiselle joka tykkää ja osaa itse autoja laitella. Itse en enää renua edes harkitse ennen kuin pystyvät pidemmältä ajalta osoittamaan, että vikaherkyydestä on päästy eroon ja luotettavuutta löytyy.


      • rena

        Rellu on pohjamutansa itse ansainnut! Ostakaa vaan, jos on lämmin korjaamohalli ja vara-auto..


      • Lagunisti
        näkökulma kirjoitti:

        Halvat nivelet ja puolat ei paljoa paina sen rinnalla kun koko ajan takaraivossa kalvaa ajatus, että milloin taas matka katkeaa ja mikä seuraavaksi hajoaa.

        Itse ajoin viitisen vuotta uutena ostetulla renulla ja muutama vuosi sitten vaihdoin sen pois juuri tuon vuoksi. Alkuun olin ihan tyytyväinen autoon, mutta vikalistan kasvaessa ja parit hinausautokeikat söivät luoton autoon. Alkoi käymään hermon päälle se että aina kun yksi vika oli korjattu, niin tuli ajatus, että mikähän seuraavaksi hajoaa. Kaikki viat ei olleet suuria mutta luottamuksen autoon ne söivät täysin.

        Renuista varmasti löytyy hintaansa nähden hyviä autoja sellaiselle joka tykkää ja osaa itse autoja laitella. Itse en enää renua edes harkitse ennen kuin pystyvät pidemmältä ajalta osoittamaan, että vikaherkyydestä on päästy eroon ja luotettavuutta löytyy.

        Onhan noita VW:itä ja Volvojakin jättänyt tielle. Ei Rellu sen kummempi ole.

        Rellun hinta käytettynä sentään on kohdallaan. Se vasta harmittaisi, jos olisi laatuautosta maksanut itsensä kipeeksi ja silti saisi maksaa päälle vielä kalliista korjauksista. Jos auton hinta on esim. 20-30 % alempi kuin saman ikäinen ja kokoinen ns. laatumerkki, niin sillä rahalla maksaa aika monta korjausta.


      • Exlagunisti
        Lagunisti kirjoitti:

        Onhan noita VW:itä ja Volvojakin jättänyt tielle. Ei Rellu sen kummempi ole.

        Rellun hinta käytettynä sentään on kohdallaan. Se vasta harmittaisi, jos olisi laatuautosta maksanut itsensä kipeeksi ja silti saisi maksaa päälle vielä kalliista korjauksista. Jos auton hinta on esim. 20-30 % alempi kuin saman ikäinen ja kokoinen ns. laatumerkki, niin sillä rahalla maksaa aika monta korjausta.

        Ja ketähän se kiinnostaa juosta pajalla alvariinsa korjauttamassa autoa. Mua ainakin vitutti se vaiva mikä siitä oli mulle lisäksi katsella Bilian huoltopuolen tympeitä naamoja. Joka helvetin kerta sai juosta kaksi kertaa ennenkuin homma tuli kuntoon. Olis niin monta tarinaa kerrottavana, mutta en kyllä jaksa.


      • renoo
        Exlagunisti kirjoitti:

        Ja ketähän se kiinnostaa juosta pajalla alvariinsa korjauttamassa autoa. Mua ainakin vitutti se vaiva mikä siitä oli mulle lisäksi katsella Bilian huoltopuolen tympeitä naamoja. Joka helvetin kerta sai juosta kaksi kertaa ennenkuin homma tuli kuntoon. Olis niin monta tarinaa kerrottavana, mutta en kyllä jaksa.

        Eipä oo tarttenu käydä korjaamoilla kertaakaan, eikä oo itekkään tarvinu korjailla. Mistä te löydätte ne vikaisimmat lagunat aina...?


      • mpp
        renoo kirjoitti:

        Eipä oo tarttenu käydä korjaamoilla kertaakaan, eikä oo itekkään tarvinu korjailla. Mistä te löydätte ne vikaisimmat lagunat aina...?

        ihmettelen kans,oma lagu 2 vm-01 ei o kertaakan korjaamolla tarvinnu käyttää,
        toinen alapallonivel väljä katsastuksessa,ja nykyautot syö niitä kaikki,avutonta
        porukkaa näillä palstoilla suurin osa,luulisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe