joko kärhönne

vihertävät ?

Itse leikkasin alppikärhöni 10 cm tapille, eikä mitään elonmerkkejä havaittavissa. Hitsi !

5

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkivat kohta

ainakin Helsingissä. Kukkivat edellisen vuoden versoilla.

• hälytys !

Nyt illalla kurkkasin tapit,ja toden totta : pientä silmua pukkaa kaikkiin muihin paitsi yhteen ! Jihuu,en saanutkaan niitä hengiltä radikaalilla toimenpiteelläni ; )

• no 40cm
        hälytys ! kirjoitti:

Nyt illalla kurkkasin tapit,ja toden totta : pientä silmua pukkaa kaikkiin muihin paitsi yhteen ! Jihuu,en saanutkaan niitä hengiltä radikaalilla toimenpiteelläni ; )

pitkät ja jossain ei vielä henkeä näy.

Älkää silti menettäkö toivoanne. Jonain vuonna kävi niin, että meni pitkälle kesäkuuhun ennenkuin mitään näkyi.

Eräs kärhöyksilö taas oli pari vuotta täysin "kuollut" eli en nähnyt oksan oksaa kasvavan. Nyt se on niin valtava kasvi, ettei mitään väliä. Nukkui siis pari vuotta näkymättömissä.

• kasvattaja
        no 40cm kirjoitti:

pitkät ja jossain ei vielä henkeä näy.

Älkää silti menettäkö toivoanne. Jonain vuonna kävi niin, että meni pitkälle kesäkuuhun ennenkuin mitään näkyi.

Eräs kärhöyksilö taas oli pari vuotta täysin "kuollut" eli en nähnyt oksan oksaa kasvavan. Nyt se on niin valtava kasvi, ettei mitään väliä. Nukkui siis pari vuotta näkymättömissä.

Alppikärhöt kukkivat meillä juuri nyt.

Isokukaiset clematikset tulevat myöhemmin, omassa 'Nelly Moserissa' on vasta yksi pieni alku, joten kuollut ei ole.

• attajram
        kasvattaja kirjoitti:

Alppikärhöt kukkivat meillä juuri nyt.

Isokukaiset clematikset tulevat myöhemmin, omassa 'Nelly Moserissa' on vasta yksi pieni alku, joten kuollut ei ole.

Niin kukkii alppikärhö Savonlinnan seutuvillakin,lounaisseinustalla ja viimevuotisilla
        versoillaan.Kiipeää pitkin Valkean kuulaan oksia.
        Viinikärhö työntää versojaan.Laitoin wc-rullan siihen tyvelle suojaamaan alkuja, voisi talouspaperirullakin käydä.Sisareni pujottaa keväisin tumman, pohjattoman muoviruukun ylösalaisin siihen juurelle suojaamaan paahteelta, mutta keräämään lämpöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe