Auto on -01 farkkumegane ja edestä vasemmalta kuuluu etenkin vasemmalle käänettäessä nakuttavaa ääntä, kuuluu myös satunnaisesti oikealle käännettäessä.
Huoltoliike epäili vetaria, kuten minäkin, mutta siitä ei vikaa löytynyt.
Hyviä arvauksia otetaan vastaan.
Nakuttava ääni vasemmalla edessä
10
2632
Vastaukset
- siellä
naputtelee. Mulla äänti oikeanpuoleinen nivel vasemmalle käännettäessä. Jos ääni kuuluu varmasti vasemmalta niin se vasen nivel alkaa olemaan sitten vaihtokunnossa. Ajoahan se naputus ei haittaa niin kauan kun ei kuulu suoraan ajettaessa.
- Remage
Vasemmalle puolelle on vetari siis vaihdettu, joka ei muutosta ongelmaan tuonut.
- Vaihdettu on
Mulla meni melkein uutena II Mekusta iskarin kääntölaakeri. Piti juuri kuvailemaasi ääntä. Kysäisepäs sitä.
- oli Megane
( -01 farkku oli sekin) niin nakutusta kuului oikealta puolelta aika tarkkaan etuoven suunnalta. Aina sitä ei kuulunut, vain silloin kuin muija oli kyydissä. Vika: mun ajotyyli.
Aiheesta nakutti. Muija sama, auto eri ja asennetta korjattu. Ei enää nakutusta, eikä v**usta.
Tää ny meni off topicin puolelle, mutta menköön. Komeeta keliä lykkää. Aurinkoista viikonloppua kaikille. - Remage
Vika on paljastumassa vaihdelaatikkoviaksi.
Purkaamolta sitten etsittävä käytetty vaihdelaatikko tilalle, nopea googlaus ja kysely osoitti, että alkaen hinnatkin ovat hunajaa. Halvin tähän mennessä löytynyt 350 euroa ja työt päälle kun ei itse osaa.
Mutta onko kokemuksia tai näkemyksiä, onko ongelmat vaihdelaatikossa Meganen tai Renaultin osalta jotenkin erityisen yleisiä eli ns. ominaisuus. Omalla autolla on ajettu toki jo yli 200 000 km.
Jossain määrin on alkanut tuntumaan, että ranskanpullani sijoituspaikka tulee jatkossa olemaan autoliikkeen piha.- onko varmasti?
No useampi rellu on tullut omistettua enkä yhdestäkään ole vaihteistoa rikkonut.
Jotkut kyllä ovat askeja rikkoneet väärillä öljyillä. - Remage
onko varmasti? kirjoitti:
No useampi rellu on tullut omistettua enkä yhdestäkään ole vaihteistoa rikkonut.
Jotkut kyllä ovat askeja rikkoneet väärillä öljyillä.Jaa. Laatikko on ja oli nakutuksen syy. Irti otettu ja paskaksi todettu.
Useammalla automerkillä useampia kilometrejä on tullut ajettua yli kahdenkymmenenen vuoden ajan noin 40 000 kilometrin vuosivauhdilla ja ensimmäisen vaidelaatikon sain rikottua.
Toki kaksi moottoriakin olen rikkonut toisen Toyotasta ja Bemarista, molemmissa mittarissa yli 300 000 km.
Kesälomarahoille olisi ollut suunnitelmissa parempaakin käyttöä, mutta tällaista se köyhän autoilu välillä on kun ei ole varaa ajoissa vaihtaa.
Hienoja ilmoja pitelee kaikesta huolimatta. Revitään siitä lohtua. - Lisäys
Remage kirjoitti:
Jaa. Laatikko on ja oli nakutuksen syy. Irti otettu ja paskaksi todettu.
Useammalla automerkillä useampia kilometrejä on tullut ajettua yli kahdenkymmenenen vuoden ajan noin 40 000 kilometrin vuosivauhdilla ja ensimmäisen vaidelaatikon sain rikottua.
Toki kaksi moottoriakin olen rikkonut toisen Toyotasta ja Bemarista, molemmissa mittarissa yli 300 000 km.
Kesälomarahoille olisi ollut suunnitelmissa parempaakin käyttöä, mutta tällaista se köyhän autoilu välillä on kun ei ole varaa ajoissa vaihtaa.
Hienoja ilmoja pitelee kaikesta huolimatta. Revitään siitä lohtua.Jäi vielä sanomatta, että relluni on asiallisesti huollettu ja täydellinen huoltokirjakin löytyy.
- onko varmasti?
Lisäys kirjoitti:
Jäi vielä sanomatta, että relluni on asiallisesti huollettu ja täydellinen huoltokirjakin löytyy.
Perskuta, uskotaan. Kesän jatkoja kaikesta huolimatta.
- Remage
onko varmasti? kirjoitti:
Perskuta, uskotaan. Kesän jatkoja kaikesta huolimatta.
Ok. Samoin sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841