Voiko jostain kysellä kuka omistaa tietyn talon? Olen bongannut mielenkiintoisen talon, jossa ei tällä hetkellä asu ketään... Olisin kiinnostunut mahdollisesti ostamaan talon, mutta voinko jotenkin saada selville kuka talon omistaa?
Saako jostain tietoa talon omistajasta?
3
649
Vastaukset
Voimassaolevan lainhuutotodistuksen maanmittaustoimistosta, maksaa normaalin lompakon kolikkovaraston verran, ja otat yhteyttä omistajaan/-jiin :)
- vasta kysynyt
Omistajan tiedot voi kysyä ilmaiseksi maanmittaustoimistosta. Se ei maksa mitään, mutta jos haluat tiedot paperille tulostettuna, se maksaa. Ihan hyvin voit soittaakin ja kysyä, kenelle ko. osoitteessa oleva paikka kuuluu, jos et tiedä kiinteistön rekisterinumeroa.
- kkkkkkkkkkkkk.
Kaupunkimittausosastolta (tms. kunnan viranomainen, jonka toimialaan tämä kuuluu - eri kunnilla erinimiset toiminnat) voi tilata maksullisen omistajaselvityksen rakennuspaikan/tontin omistajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307666
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455130- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗311934- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1501403