Onko kenelläkään kokemuksia Taorminan hotellista Del Corso? Nettisivuilla luki, että huoneissa on kylpyamme tai suihku. Olihan siellä kuitenkin suihku? Kylpyammeen kanssa olisi paljon hankalampaa.. Kuuluiko huoneisiin ääniä kaduilta, etenkin yöllä, kun hotelli sijaitsee niin keskustassa? Millainen aamiainen oli?
Olisin erittäin kiitollinen kaikista kommenteista koskien hotellia.
Hotelli Del Corso?
matkaa suunnitteleva
1
427
Vastaukset
- ei sellaista ole
Kolmen tähden hotelli. Onko sinulla käsitys ettei ammeen sekoittajassa ole suihkuhanaa, tottakai on !!!!!!! taisi olla pila sinulta. Aamiainen on buffee. Kaikki äänet kadulta kuuluvat kaupunkielämiseen, korvatulppia saa apteekeista, osa huoneista merinäköalalla (hiljaisia ja maksat näköalasta extraa) osa kadulle päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892