Lällyä teinimusaa!

Nauretaan niille

Lällyä teinimusaa!Naurettava pelle/trolli laulaja! Viihteellistä hömppää teineille. Muka rankkaa. Naurattaa aina kun kuulen tota trollilaulua. Vitun lapsellisen oloista ala-astelaismetallia.

4

1926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilk

cradle of filt on tarkoitettu posereille

• n.nyman

Cradle Of Filthin musiikkia kuuntelee kyllä nämä ihmiset jotka mielletään posereiksi kyllä, mutta poserhan tarkoittaa sitä että esittää jotain mitä ei ole. Ja sitä paitsi Cradle Of Filthin musiikkihan on erittäinkin laaja-alaista, joten siitä voi löytää juttuja myöskin ne "true" ihmiset ihan hyvin. Ota toki pääsi pois perseestä ja valaistu vähä, taidat itse olla poseri kun tuollaisiin asioihin jaksat takertua. En sillä että olisin mikään Cradle Of Filth fani, mutta se että vaan leimaat jonkin bändin poseriksi on vähintäänkin naurettavaa. Ihan hyvin ne poserit voi kuunnella myöskin vaikka Inquisitionia taikka Archgoattiaki.

• omapäinen oinas

Pakkoko sun on perkele kuunnella! Kuuntele sinä mitä haluut ja anna toisten kuunnella mitä ne haluu! Ja ne biisit on semmosia tarinoita. Mä usein kuuntelen sitä yöllä, kokeilepa sinäkin, sillon kun on syksy tai talvi ja pimeetä ja synkkää. Kuulokket päähän, valot pois ja petiin ja peitto päälle, jalat koukkuun, liikuta musiikin tahtiin lantiota eteen ja taakse, hengitä ja huokaile (kun teet näin voit saada orgasmin). Cradle Of Filth sisältää tosi paljon huokailua paras biisi mihin lopetan on Manticora-albumin biisi 7. Free your mind and the rest will follow

• samix999

Puhuu ihminen joka ei osaa soittaa varmaan muutakuin ovikelloa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. 36
      597
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36