Mistä kannattaa kysyä tarjouksia mökin ylijyrkän tien pinnoittamiseen? Ongelmana on päästä ylös myös satunnaisesti peräkärryn kanssa ilman että tien sorapinta on täysin entinen sen jälkeen. Olisiko muita vaihtoehtoja kuin asfaltointi?
Vastaukset 4
- maanrakennuskoneen kulje
vaihtoehdot on: ostat tiesuolaa ja kylvät reilusti ennen sadetta tiehen se sitoo pinnan . Kunnon murske myös pysyy hyvin varsinkin jos ennen talvea ajattaa tiehen ja keväällä suolaa. myös Asfaltti murska kestää hyvin kun on pikeä joukossa. Mikä vaan mikä sitoo pinnan esim. käytetty rasvankeitin rasva myös sitoo
- tietyömaa
Kiitos neuvosta. Mutta alue on pohjavesialuetta ja juomavesipihakaivokin on heti pian tien alapuolella, että mitä vaihtoehtoja jää silloin?
- pyylevi
osta neliveto :)
- ghfdfgjjj
rakennutti uuden mökin ja tuhosi mökkitien upottamalla kaivinkoneita ja kuorma-autoja keväällä kosteaan multa/soraperustaiseen tiehen. Päällysti sitten tien nyrkinkokoisella murskeella, joka tuhosi henkilöautoja. Sitten siihen laitettiin hiekkaa päälle ja toimii taas kuten vanha tie. Jyrkkyyttä on tiessä 30 astetta sata metriä. Kuormurien ajo ei enää tuhoa tietä ja henkilöautolla voi mennä kuorma-autonkin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459