Hei!
Kävin noin 7 vuotta sitten allergiatesteissä. Minulle sanottiin että olen ERITTÄIN allerginen kissoille sekä koirille. Nyt minulla kuitenkin on lemmikkinä koira [ollut 3 vuotta] enkä ole saanut minkäänlaisia reaktioita koko eläimestä.
Olen hyvin eläinrakas ihminen, ja eniten kaikista rakastan juurikin niitä kissoja, joiden olen kuullut olevan erittäin allergisoivia. Haluaisin kuitenkin kovasti saada kissanpennun lemmikiksi. Onko mahdollista, että en olisi enää niin allerginen kissoille, kuin 7 vuotta sitten tehtyjen testien perusteella, vai pysyvätkö allergiat ainiaan? Jos kerran koirastakaan en enää saa reaktioita? Sekin voi tosin johtua siitä että se on lyhytkarvainen..
Onko kellään kokemusta allergian katoamisesta/lieventymisestä?
Kiitos jos joku jaksaa vastailla :)
Allergia vaivaa
014789
1
224
Vastaukset
- ainoastaan kokeilemalla
eli olisiko mahdollista vaikka hoitaa kesälomalla pidempään jonkin tuttavan kisua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5557305Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3292755Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872045- 1271254
- 311213
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64981- 44852