olis 2 lippua, eli toinen myynnissä,kun tuli ero, mutta olis pakko päästä kattoon sitä!!!! ei yksin haluta kuiten lähteä....
tarvis kaverin ac/dc konserttiin
sussu78
2
858
Vastaukset
- --
Onko lippu vielä myymättä? Olisin kiinnostunut lähtemään seuraksi, kun itseltä meni silloin hieman ohi tuo lipunmyynti ja pakko olisi myös päästä.. Onko lippu kentälle ja minkä hintainen? Olen 25v nainen.
- phfft
lippu puuttuu. Sinne on PAKKO päästä. Tuskin korvaan exääsi, ei silti et mulla olis joku kottarainen, mutta AC/DC... Lipun hinta??? Lipun hinta kun on kohdallaan, kaikki OK, lippu saa maksaa. mut turha tarjota mitään törkyhintoja.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247