kertokaa millä helv... llä saa räkätit pois pihasta? kaupungissa asutaan että tääl ei viiti ampua vaik kyl mieli tekis!!!
räkätit
riesana!!!
1
282
Vastaukset
- Tööttinen
Kiiluvilla nauhoilla, cd-levyjä roikkumaan pensaisiin, haukkakuvia ikkunoihin ja vaikka puunoksaan. Ovat aika kliseisiä keinoja, enkä ikinä ole itse käyttänyt, koska räkätit eivät itseäni haittaa, joten toimivuudesta en sano mitään. Haukkakuvan luulisi olevan tehokkain noista.. Tottuvathan ne nopeasti noihin härpäkkeisiin, mutta eipä taida muita vaihtoehtoja olla. Ampumaan ei saa ruveta tietenkään, laitonta touhua ilman lupia (taitavat myöntää rastaidenhävityslupia ainoastaan elinkeinokseen marjoja kasvattaville tiloille).
Onnea rastaidenpelotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954