Missä on kaikki raision tanssiravintolat,onko muita paikkoja kuin PR-baari?
Onko raisiossa
6
471
Vastaukset
- mä vaan
ei mielestäni ole tanssiravintola.
- sorolla1
et vissiin o käyny,sillä PR ON tanssiravintola jossa hyvä karaoke ja sekahaku!!
- holly homper
sorolla1 kirjoitti:
et vissiin o käyny,sillä PR ON tanssiravintola jossa hyvä karaoke ja sekahaku!!
Pikkurikollisten baari jos mikä on tanssiravintola. Se joka ei tanssi, saa turpaan!
- mutta se meni nurin
holly homper kirjoitti:
Pikkurikollisten baari jos mikä on tanssiravintola. Se joka ei tanssi, saa turpaan!
Muutama vuosi sitten. Raisiossa pienenpuolista kunnon tanssiravintolaa kaivataan! Jos oikein muistan, niin viimeisin tanssiravintola oli S-marketin vieressä yläkerrassa. Sitä aiempi paikka oli nykyinen Vettori-eläinlääkäriaseman paikka. Kauan sitten oli peräti kaksi tanssiravintolaa, Rukki ja Villi Killi. ja Carioca.
Tarvittaisiin hiukan kohtuullisen tanssiparketin vertaista tilaa,kuten aiemmissa ravintoloissa tarvittiin. Itse en jaksa matkustaa Turkuun tai Naantaliin asti tanssimaan. Molemmissa aina liikaa väkeä, eikä löydy kivaa ihmistä kumppaniksi. Massassa ei erodu, mutta pienessä paikassa huomataan parhaiten. Yrittäjä, perusta pieni tanssiravintola, tsemppiä! - sorolla1
mutta se meni nurin kirjoitti:
Muutama vuosi sitten. Raisiossa pienenpuolista kunnon tanssiravintolaa kaivataan! Jos oikein muistan, niin viimeisin tanssiravintola oli S-marketin vieressä yläkerrassa. Sitä aiempi paikka oli nykyinen Vettori-eläinlääkäriaseman paikka. Kauan sitten oli peräti kaksi tanssiravintolaa, Rukki ja Villi Killi. ja Carioca.
Tarvittaisiin hiukan kohtuullisen tanssiparketin vertaista tilaa,kuten aiemmissa ravintoloissa tarvittiin. Itse en jaksa matkustaa Turkuun tai Naantaliin asti tanssimaan. Molemmissa aina liikaa väkeä, eikä löydy kivaa ihmistä kumppaniksi. Massassa ei erodu, mutta pienessä paikassa huomataan parhaiten. Yrittäjä, perusta pieni tanssiravintola, tsemppiä!Karaokemestari REKA,järjestä sinne biljardihuoneen liepeille parketti!Eix siäl ole saunat ja kaikki nii pääsis humpan jälkeen huilaan!Kyl sää tierät,terveissi sorolaase mäjest! ;O
- *siideri*
sorolla1 kirjoitti:
Karaokemestari REKA,järjestä sinne biljardihuoneen liepeille parketti!Eix siäl ole saunat ja kaikki nii pääsis humpan jälkeen huilaan!Kyl sää tierät,terveissi sorolaase mäjest! ;O
Kunnon tanssiravintola Raisioon!!! Kaikki hyvät mestat on lopetettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917505- 373987
- 453530
- 2372852
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322421
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292319Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212314- 451982