Goldenin siivousaineet

Onko tietoa, että myydäänkö enää Goldenin siivousaineita? Minulla teki koira kerran pennut ja minulla oli Goldenin siivousainetta, jota laimennettiin ja sitä voi käyttää astianpesu- ja yleispuhdistusaineena. Pentujen ollessa meillä niin pesin lattiat aina joka toinen päivä ja se riitti minulla 8 kk:tta.

6

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jantterit tiedetään

Tottakai niitä myydään, sinäkin myyt, mutta kukahan tollo ostaisi ;)

• etkös ole

enää sen jälkeen lattioitasi pessyt ko pennut lähti ? Aika huono mainoskikka goldenin tuotteille meinaakos jäädä myymättä ?

• Kyllä olen pessyt lattioitani sen jälkeen. Teen joka viikko siivouksen kotona. En pidä villakoirista. Ajattelin vain, että jos niitä joku myy niin ostaisin sitä uudelleen.

• olisin todella
        puut kirjoitti:

Kyllä olen pessyt lattioitani sen jälkeen. Teen joka viikko siivouksen kotona. En pidä villakoirista. Ajattelin vain, että jos niitä joku myy niin ostaisin sitä uudelleen.

halukas ostamaan,olen itsekin etsiskellyt jos jossain myytäis.Viimeksi ostin ruotsista.Todella hyvää esim. tiskiaine,lähtee puhtaaksi jopa kylmällä vedellä pestessä.Yritetäämpä haeskella jos vaikka jostain löytyis.

• olisin todella kirjoitti:

halukas ostamaan,olen itsekin etsiskellyt jos jossain myytäis.Viimeksi ostin ruotsista.Todella hyvää esim. tiskiaine,lähtee puhtaaksi jopa kylmällä vedellä pestessä.Yritetäämpä haeskella jos vaikka jostain löytyis.

Kiitos tiedosta. Minulla on sisko ruotsissa, joten kysympä häneltä. Tosi hyvä aine.

• harmittaa ku ostin

Meille ostettiin sitä pesuainetta ja harmittaa, kun ostin monta pulloa ja eihän sillä mikään lähtenyt puhtaaksi, mutta kallista oli. No toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27