Mikä on 18-20 v. nuorten suosima paikka Jussina Helsingissä?
Missä olisi paras bilettää? Disco? Ollaan ihan normi- ihmisiä.
Kannattaako Pihlajasaareen mennä?
Olen vähän turisti ja tulen amerikkalaisen kaverin kanssa silloin Suomeen, eikä viitsitä mennä mökille, jossa on koko suku eikä sieltä oikein pääse mihinkään.
Mihin mennä Hesassa?
4
693
Vastaukset
- stadilainen666
Itseasiassa Helsinki tyhjenee juhannuksena kun ihmiset virtaavat juhlistamaan sitä muualle päin Suomea.
Jos kuitenkin ihmisiä sattuu sinne jäämään, suosittelen näitä perusörveltämispaikkoja kuten esimerkiksi Kaivopuisto tai Hietaniemen ranta.
"Discoista" KY Klubi tai Fever varmaan teikäläiselle paras.- sinkkuja
eli missä viettää juhannusta eronneet ja karanneet? Sinkut?
- sinkkuillut joskus
sinkkuja kirjoitti:
Lady moonissa ihan satavarmasti on kaikki eronneet, karanneet ja sinkut..ja epätoivoisetkin vielä kaupan päälle :)
- miow
sinkkuja kirjoitti:
Siellä oli viime kesänäkin paras meno, bändi ja paljon iloisia ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221