Bio hajoittava ruohonleikkuri?

MR.GREEEEN!!!

Kymysys:
Voiko vanhan normaalin ruohon leikkurin muuttaa hajoittavaksi? esim, terän vaihdolla... yms.?

4

3645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvun muoto

Bio kone pyörittää hiukan sisällään heinää ja hajoitta sitä kun se muoto on semmoinen munkkirinkula. tavallinen on vain kotelo ja ei ole suunniteltu heinän sisä kiertoon mutta bio terä pöllyttää tavallisessakin koneessa hiukan enemmän kuintavallinen suora puukkoterä. Noista peltilipare teristä en sano mitään ne on homojen hommia,puukkterät on oikeita mitä nyt vaarallisempia kun esim kivet lentää alta toisinkuin ei nihan niin peltilipareterissä mutta jalkaa se lipareteräkin muhjaa.

Sigalla lla on hyviä koneita keltainen aisa ja helpostikäynnistyvä kone.

• ekoekoeko

Höpöhöpöä nuo biohajottavat. Se on ihan sama mikä viikate siellä kopassa pyörii niin on ihan yhtä ekoa kun kaikki muutkin jos vaan ruoho katkeaa.
      Osta joku bioska tarra siihen ruohonleikkurin kylkeen niin se on siinä.
      Sitten leikkaa ruohoa niin usein ettei tule paakkuja ja olet täysi maailman parantaja. Tai voit tietysti haravoida leikkuujätteet sinne muovista tehtyyn biolan ekokompostoriin ja maailma pelastuu jälleen.....

• meinaat laittaa

niin kannattaa varautua siihen, että joudut leikkaamaan nurmikkos huomattavasti tiheämpään kuin ennen. Siis jos et meinaa haravoida jätöksiä pois. Vaikka minkälainen sapeli siellä koneen sisällä pyöris, niin pitkään ruohoa se ei saa silputtua kunnolla, vaan ajon aikana sieltä koneen alta tipahtelee märkiä ruohoklönttejä, jotka eivät todellakaan ole mukavia nurmikolla. Ja siinä kun ne klöntit painuu sinne nurmikon sisään, niin sinne alle jäänyt nurmi pikkuhiljaa kuolee pois ja nurmikosta tulee ikävän näköinen. Biokoneella pitäs ajaa aina hyvin tiheään ja ruohon on mielellään oltava hyvin kuivaa, jolloin se kyllä katoaa hyvällä leikkurilla lähes olemattomiin.

• Puutarhamummo

Kyllä olen ollut bioleikkaavaan terään tyytyväinen; sellaisilla olen ajellut jo *kauan*. Ei ole tullut klönttejä eikä ruoho kantaudu kengänpohjissa sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66