Helsingissä on päätetty lopettaa vuokralääkärit ja palkata vakituisia. Tulee kuulemma halvemmaksi. Varkaus teki juuri päinvastoin. Varmaan kaupunginisät kohtapuoleen huomaavat, että säästöjä ei tulekaan! Enemmän vaan joutuu maksamaan.
Varkaus
5
292
Vastaukset
- veronmaksajax
vakituisia ei saatu palkattua... se tulikin tosi halvaksi, kun ei tarvinnut maksaa lääkäreille palkkaa. Tosin ei ollut niitä palvelujakaan
- eeva-stiina
teki suuren virheen, kun läksivät kaupungin johtajan kelkkaan tätä lääkäripalveluiden yksityistämistä tukemaan. Tsupari on koonnut kaupungintalolle itsensä ympärille porukan, joka vie asiat läpi keinoja kaihtamatta. Tässä on tulos, teknisen puolen yksityistäminen, lääkäripalvelut, Savon hankinta, ym, ym. Täysin järjettömiä hommia ja kuntalaiset maksaa nämä kaikki hölmöilyt.
- tonnit kuriin
Uudella Kyssinostopalvelu systeemillä hankitaan 30% lisäkuluja kaupungille sos.-ja terv. puolelle. Kyssissäkin ihmetellään Varkauden varakkuutta näille ostoille mutta tyytyväisiähän heidän tulee olla kun on näin varakasja tuhlaava kaupunki vieressä josta rahaa virtaa. Päättäjiä on monenlaisia on kielineroja, suurpuhujia,
jne.leen mutta laskentataitoisia puuttuu tai on jäänyt vähemmistöön. Totuus paljastuu loppuvuodesta kun tulee laskun aika. Toivottavasti ei käy samoin kuten oli käydä lomautusten yhteydessä että kaup. puhj. TASAvertaisuuden vuoksi oli lomauttamassa niitä vähiä lääkäreitä joita meillä vielä oli, säästöä kai sekin jos lomautuksella olisi säästetty 5 ton. ja ostopalveluna kyssistä maksettu 7 ton. tällälaskutavalla olemme päässeet tämänpäivän tilanteeseen. Vanha sanonta älä syö enemmän kun tienaat olisi pitänyt muistaa jo vuosia sitten. Kyllä neuvoja annettaisiin muttei kelpaa. Olin kerran demareiden Karin kahvilla ja kun yritin antaa neuvoja mistä johtuu tämä lääkäripula ja korkeat kustannukset niin mulle suorastaan suututtiin. Mulle vastattiin että demareilla on puolueeseen kuuluva lääkäri joka kyllä neuvoo mitä pitää tehdä. Teki mieli sanoa että neuvoo harhaan. Nykypäivän lääkäri on vain osa sairaalan ja terveydenhuollon toimintaa. Mulle on henkilökohtaisesti sanonut Kyssin lääkäri että on valmis tulemaan Varkauteen kun ne maksavat saman kuin Kyssissä. Olisikohan paikallaan kerätä oikeita viisaita päitä yhteen ja selvittää missä mättää. Henkilökohtaisesti sanoisin että johdossa. Kuinka paljon me menetetään lääkäreiden verotuloja? Tuo "häslääminen" terveysasemien toimivuudessa kertoo ettei kaikki ole kunnossa ja miksi ei Leppävirta lähde näin typerään toimintaan.
- Anonyymi
lohikeitto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466