EOK:n johto

Vaihtoon

Nyt kun meitä WinCapitalaisia on kohta enemmistö EOK:ssa meidän on syytä miettiä vaihdammeko EOK:n johtoon uudet kasvot. Juntunen on kenties hoitanut työnsä hyvin mutta yhdistys kaipaa nuorekkaampaa, dynaamisempaa johtajaa. Samalla siivotaan yhdistyksestä IKL siipi ja muut rasitteet.

20

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KP

      EOK on teitä varten, mutta te ette ole EOK:n toimintaa varten! Olette etuoikeutettuja jäseniä, joiden asioita ajetaan, mutta hallinnolliset päätökset tehdään EOK:n johtoryhmässä.

      • Yhdistysdemokratia

        Rekisteröidyssä yhdistyksessä jäsenet valitsevat johtoelimet ja johtoelimet valitsevat muut toimihenkilöt.
        Jos enemmistö haluaa johdon vaihtoon, niin myös tapahtuu.

        Herää kysymys, olisikohan tässä syy EOK:n toiminnan siirtämiselle Helsingistä (rekisteröity kotipaikka Helsinki) Rovaniemelle?
        Valtaklikki saattaisi haluta varmistaa, että vaalikokouksiin ei tule liikaa väkeä, joilla on toisenlaiset näkemykset yhdistyksen linjasta.


      • tuo on
        Yhdistysdemokratia kirjoitti:

        Rekisteröidyssä yhdistyksessä jäsenet valitsevat johtoelimet ja johtoelimet valitsevat muut toimihenkilöt.
        Jos enemmistö haluaa johdon vaihtoon, niin myös tapahtuu.

        Herää kysymys, olisikohan tässä syy EOK:n toiminnan siirtämiselle Helsingistä (rekisteröity kotipaikka Helsinki) Rovaniemelle?
        Valtaklikki saattaisi haluta varmistaa, että vaalikokouksiin ei tule liikaa väkeä, joilla on toisenlaiset näkemykset yhdistyksen linjasta.

        > Valtaklikki saattaisi haluta varmistaa, että
        > vaalikokouksiin ei tule liikaa väkeä, joilla
        > on toisenlaiset näkemykset yhdistyksen linjasta.

        Tuskin tuo väenpaljous vaalikokouksissa mikään varsinainen ongelma on ollut, sama juttu kaikkien pienten yhdistysten kanssa. Loppupeleissä toimintaa pyörittää aina pieni sisäpiiri, vaikka nimen loppuun lisättäisiinkin keskusliitto. Muita ei vaan kiinnosta. Eok:n tapauksessa tuosta kertoo hyvin se, että liittovaltuustossa istuu mm. äiti kahden tyttärensä kanssa. Tosin jos tuo tieto on väärä niin korjatkaa ihmeessä.


      • Jorma Uski
        Yhdistysdemokratia kirjoitti:

        Rekisteröidyssä yhdistyksessä jäsenet valitsevat johtoelimet ja johtoelimet valitsevat muut toimihenkilöt.
        Jos enemmistö haluaa johdon vaihtoon, niin myös tapahtuu.

        Herää kysymys, olisikohan tässä syy EOK:n toiminnan siirtämiselle Helsingistä (rekisteröity kotipaikka Helsinki) Rovaniemelle?
        Valtaklikki saattaisi haluta varmistaa, että vaalikokouksiin ei tule liikaa väkeä, joilla on toisenlaiset näkemykset yhdistyksen linjasta.

        > "Herää kysymys, olisikohan tässä syy EOK:n toiminnan siirtämiselle Helsingistä (rekisteröity kotipaikka Helsinki) Rovaniemelle?"


        Syys oli toiminnanjohtaja Jarmo Juntunen. Hän asuu Roavaniemellä.
        Myös EOK:n nettisivuja hallinnoi Jarmo Juntusen yhtiö.


      • ry:n hallitus

      • .....
        ry:n hallitus kirjoitti:

        K:lla alkavia sukunimiä on parikin hallituksessa, toinen on petri ja toinen petter.

        http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=62

        Lausunto oli vaan niin mahtipontinen tuossa edellisessä viestissä....
        Ai jaa se olikin johtoryhmä, eikä ry:n hallitus.

        Liittovaltuuston kokoonpano. Nimilistassa on siis jäsenet ja henkilökohtainen varajäsen.
        Aika erikoinen juttu, että AINA on jompikumpi Rovaniemeltä, vain yksi poikkeus ja ei ole Rovaniemi vaan Tornio. Että on Pitkänen ja Juntunen järkänneet niin, että lähes aina on paikalla vaan näitä poronmunanpurijoita, kun ei monikaan viitsi täältä etelästä lähteä merkityksettömään kokoukseen Lapin perukoille.


    • kumpaankaan

      Et Wincapitaan tai EOK:n ja se on molempien onni!

      Sinä olet tyyppi, joka välittömästi johonkin päästessään alkaa hajoittamaan ja aiheuttamaan ristiriitoja.
      Wincapitalaiset ovat täysin tyytyväisiä EOK:n johtoon ja sinun on turha täälä trollailla.

      Mutta onhan tuokin yksi tapa sylkäistä EOK:n päälle ja sehän olikin sinun perimmäinen tarkoituksesi. Mitähän konsteja vielä oikein mahtaakaan löytyä?

      • toimii teillä

        capitan jäsenistössä. Sinäkö päätät kaikkien capitalaisten puolesta ollaanko tyytyväisiä vai ei?


      • Ratkaisee
        toimii teillä kirjoitti:

        capitan jäsenistössä. Sinäkö päätät kaikkien capitalaisten puolesta ollaanko tyytyväisiä vai ei?

        Jos on ehdokkaita enemmän kuin yksi niin äänestys, mitä ihmeellistä siinä on?


      • Ohhoh vaan
        Ratkaisee kirjoitti:

        Jos on ehdokkaita enemmän kuin yksi niin äänestys, mitä ihmeellistä siinä on?

        "EOK on teitä varten, mutta te ette ole EOK:n toimintaa varten! Olette etuoikeutettuja jäseniä, joiden asioita ajetaan, mutta hallinnolliset päätökset tehdään EOK:n johtoryhmässä."

        Tuntuupa vaan olevan.


      • muiden jäsenten
        toimii teillä kirjoitti:

        capitan jäsenistössä. Sinäkö päätät kaikkien capitalaisten puolesta ollaanko tyytyväisiä vai ei?

        Kanssa, että on aikalailla hanskassa ollaanko nykyjohtoon tyyvtyväisiä, vai ei?
        Suoraan sanottuna en ole kuullut yhtään soraääntä capitajäseniltä.

        Nyt kun Petteri Kavonius on ryhtynyt hommiin, niin on alkanut tapahtumaan ja hän ei mene kyykkyyn KRP:n eikä muidenkaan edessä ja siitä tuli näytöt Oulusta melkein samantien, kun astui toimeen.


      • kerro nyt, kerro
        muiden jäsenten kirjoitti:

        Kanssa, että on aikalailla hanskassa ollaanko nykyjohtoon tyyvtyväisiä, vai ei?
        Suoraan sanottuna en ole kuullut yhtään soraääntä capitajäseniltä.

        Nyt kun Petteri Kavonius on ryhtynyt hommiin, niin on alkanut tapahtumaan ja hän ei mene kyykkyyn KRP:n eikä muidenkaan edessä ja siitä tuli näytöt Oulusta melkein samantien, kun astui toimeen.

        Eli mitä on alkanut tapahtumaan? Kovaa on vihjailu tällä palstalla, mutta ensimmäistäkään detaljia ei ole mainittu. Jotain konkreettista olisi kiva saada tietää, muuten menee samaan osastoon kuin "ensi viikolla leuat loksahtaa".


      • kuvittele...
        kerro nyt, kerro kirjoitti:

        Eli mitä on alkanut tapahtumaan? Kovaa on vihjailu tällä palstalla, mutta ensimmäistäkään detaljia ei ole mainittu. Jotain konkreettista olisi kiva saada tietää, muuten menee samaan osastoon kuin "ensi viikolla leuat loksahtaa".

        ,että tänne roskafoorumille kukaan mitään ensimmäisenä kertois.


      • hekohekoheh!
        kuvittele... kirjoitti:

        ,että tänne roskafoorumille kukaan mitään ensimmäisenä kertois.

        silti vain vihjailla? Tiedän mutta en kerro..., ensi viikolla..., Oulussa tapahtuu... ja niin edelleen varmaan tuhannetta kertaa. Sinäkin pilkkuvirhemies jaksat kummasti näillä asioilla pallotella:-)


      • kertomaan kaikenlaiset
        kuvittele... kirjoitti:

        ,että tänne roskafoorumille kukaan mitään ensimmäisenä kertois.

        enemmän tai vähemmän merkittävät asiat heti kun on voitu.
        Otetaan vaikka nuo eok:n ajankohtaista-palstan kirjoitukset, ei taida olla monen minuutin viivettä siinä, kun täällä oli tieto kaikista noista jutuista.

        Että juu, jos jotain erikoista olisi tapahtunut, niin kyllä, kyllä kuvittelen, että tänne se ensimmäisenä juostaisiin kertomaan. Tämän takia on hyvä syy epäillä, että mitään erikoista ei ole tapahtunut.


      • Mie vaan ite
        kertomaan kaikenlaiset kirjoitti:

        enemmän tai vähemmän merkittävät asiat heti kun on voitu.
        Otetaan vaikka nuo eok:n ajankohtaista-palstan kirjoitukset, ei taida olla monen minuutin viivettä siinä, kun täällä oli tieto kaikista noista jutuista.

        Että juu, jos jotain erikoista olisi tapahtunut, niin kyllä, kyllä kuvittelen, että tänne se ensimmäisenä juostaisiin kertomaan. Tämän takia on hyvä syy epäillä, että mitään erikoista ei ole tapahtunut.

        Tuossahan ei ole mitään ihmeellistä.

        EOK:n jäsenten ja rahan keräämiseen tähtäävä kampanja spammattiin keväällä parissa päivässä ympäri Suomen kymmenille eri keskustelupalstoille saman sisältöisillä sylttytehtaan lähettämillä viesteillä tyyliin: satuin netissä törmäämään...


      • jäsen-x
        Mie vaan ite kirjoitti:

        Tuossahan ei ole mitään ihmeellistä.

        EOK:n jäsenten ja rahan keräämiseen tähtäävä kampanja spammattiin keväällä parissa päivässä ympäri Suomen kymmenille eri keskustelupalstoille saman sisältöisillä sylttytehtaan lähettämillä viesteillä tyyliin: satuin netissä törmäämään...

        Eihän EOK:n johtoa voi noin vain vaihtaa. EOK:n omistaa Juntunen ja pari muuta.


    • ... noi EOK:n kolmoisakselin (Kavonius, Pitkänen ja LST Juntusen) kuvat tuolla EOK:n hurlum-hei-liiton sivuilla on tolleen muokattu? Onko niitä kuvia jouduttu "laihentamaan", jotta koko naamavärkki saadaan mahtumaan tietyyn kokoon? Nyt kuulkaas EOK:n äijät sinne lenkille ja sassiin! Eihän tollanen vetele, että ollaan niin pulskassa kunnossa, ettei edes apinasuodattimen takaa saa enää edustuskelpoista kuvaa.

      Ja mitaan ette voi...

      • puuhastelua

        pientä viilaamista, kuvat on pakotettu kaikki samaan pikselikokoon, ottamatta huomioon kuvan alkuperäisiä mittasuhteita. Amatöörien...


      • Shahov

        Jos rovaniemen pojat eivät saa skaalattua kuvaa oikeassa suhteessa verkkosivuilleen,niin minkälaisen kuvan se antaa muusta viestinnästä ?

        No ainakin tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä kerho kaipaisi kipeästi apua. Kavonius haaveilee päätösentekoautomaateista, julistaa Hannun robotin toimivaksi,tekee energiaa tyhjästä ja samaan aikaan oman mainoskanavan sivut näyttää naaapurin Villen( 6 v ) tekemiltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe