Betasalpaajat ja

Voiko kyseisiä lääkkeitä käyttää samanaikaisesti? Paniikkikohtaukset ovat rahoittuneet Cipralexin avulla, mutta rytmihäiriöt ovat yhä arkipäivää. En halua käyttää rauhoittavia, sillä en koe sitä tarpeellisena, mutta rytmihäiriöihin voisin ajatella käyttäväni Emconcoria, lääkettä jota käytin ennen kuin lähdimme kokeilemaan Cipralexia.
Onko tietoa lääkkeiden yhteensopivuudesta/sopimattomuudesta?
1226
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

.................

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Cipralex kirjoitti:

Voiko kyseisiä lääkkeitä käyttää samanaikaisesti? Paniikkikohtaukset ovat rahoittuneet Cipralexin avulla, mutta rytmihäiriöt ovat yhä arkipäivää. En halua käyttää rauhoittavia, sillä en koe sitä tarpeellisena, mutta rytmihäiriöihin voisin ajatella käyttäväni Emconcoria, lääkettä jota käytin ennen kuin lähdimme kokeilemaan Cipralexia.
Onko tietoa lääkkeiden yhteensopivuudesta/sopimattomuudesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu