Elikkäs, ongelmani on kun minulla on jo paikka ammattikorkeakoulussa, jota olen jos siirtänyt 2 kertaa intin takia. No nyt on intti ohi ja pääsee opiskelemaan. Mutta olen nyt hakenut myös yliopistoon (jonne siis mieluummin haluaisin) ja nyt tuli tuo lappu AMK:lta. jossa pitäisi päättää ilmoittaudunko sinne opiskelemaan vai enkö.
Eli kysymys onkin voinko ottaa tuon AMK-paikan vastaan ja sitten jos pääsen yliopistoon niin perun AMK-paikkani ja pääsen yliopistoon. Vai joudunko pelaamaan kaikki tai mitää eli perun AMK-paikan ja pääsen yliopistoon jos pääsen tai sitten jään ilman opiskelupaikkaa?
Kysymys paikanvastaan ottamisesta
Opiskelemaan
1
808
Vastaukset
- ----
Siis paikanhan sinä olet ottanut vastaan jo silloin kun sinut AMK:uun on hyväksytty. Olet ainoastaan lykännyt opintojen aloittamista. Voit ihan hyvin kirjata itsesi läsnäolevaksi nyt ja odotella rauhassa tuloksia yliopistosta. AMK:sta voit aina erota siinä vaiheessa, kun yliopistopaikka on varma.
Yhden korkeakoulupaikan säännös ei koske sinua, koska olet vastaanottanut korkeakoulupaikan 2 vuotta sitten jolloin voit vastaanottaa toisen paikan tänä vuonna alkavaan koulutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877