Puvun teettäminen?

Alaston, vielä..

Menossa kesällä Bangkokkiin ja mieleen juolahti ajatus puvun teettämisestä. Osasiko joku suositella kenties jotain hyvää paikkaa? Samalla olisin kiinnostunut kuulemaan hintatasosta liittyen juurikin tuohon puvun ja mahdollisesti myös paitojen teettämiseen.

10

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläpahanen

      Siinä yli 14 miljoonan kaupungissa on räätäleitä joka nurkalla, liikkeen ulkonäkö kertoo jo paljon, tingata pitää, sovituskertoja 3-5, aika sovituksiin voi olla epäinhimillinen,....kangaslaadut pitää tuntea, ne "kolmen tunnin päästä valmis puku", unohda ne !

      • Krung Thep

        E sillä ole kuin 12,64217milj, ihmistä ja muutama paviaani. Olen laskenut heidät .
        Puvuista puheenollen ! Osta vaikka Tarjoustalosta mieluummin.!
        Tai kirpputorilta. Minulle paskan möivät ja pakko oli maksaa !
        Ei sitä edes voinut käyttää, Ei . Esim. housussa ei taskuja.
        Samoin silmälasikauppa/optikot . Ei hyvä.!
        Mutta tyttökauppa ja Amalia very good??? DII MAAK , Pientä!
        .


      • Väsitys
        Krung Thep kirjoitti:

        E sillä ole kuin 12,64217milj, ihmistä ja muutama paviaani. Olen laskenut heidät .
        Puvuista puheenollen ! Osta vaikka Tarjoustalosta mieluummin.!
        Tai kirpputorilta. Minulle paskan möivät ja pakko oli maksaa !
        Ei sitä edes voinut käyttää, Ei . Esim. housussa ei taskuja.
        Samoin silmälasikauppa/optikot . Ei hyvä.!
        Mutta tyttökauppa ja Amalia very good??? DII MAAK , Pientä!
        .

        Ehkäpä luulivat sinun olevan sellainen urheilija mies.
        Eihän Uuno Turhapurollakaan ollut housuissa taksuja kun ei Vasse Lireenilläkään ferrareissaan.
        Amalia very good, NOT.
        Mieluummin vaikkapa sitä Uunon vaimon isää, sentään enempi seksikäs ja matkailullinen, vaikkakin miäs.


      • Lapinlisät pois

        Asukasta BKK:ssa.


    • chao phraya

      Aikiusetn oikeasti. Jos haluat hyvän räätälin, etkä mitään "turistiräätäliä" niin kannattaa mennä Chao Phraya Suit räätälille. Paikka löytyy osoitteesta 716 Krungasem Road. Tämä paikka ei ole siitä halvimmasta päästä, mutta köyhällähän ei ole varaa ostaa huonoa.
      Kyytiä voi olla vaikeaa saada taksikuskilta tai tuktuk kuskilta. Nehän veisivät mielellään aina kaverin tai sukulaisen räätälille (joka on aina paras ja halvin)

      • Kari12

        Ostin puvun 2 paitaa laatukankaasta Kashimiri Tailor räätälistä yht 105e.

        Useat suomalaiset käyttäneet tätä,suosittelen. Silom Road.
        Narai Hotellista muutama sata metria patpongille päin.

        kh


      • Sakuauofar.
        Kari12 kirjoitti:

        Ostin puvun 2 paitaa laatukankaasta Kashimiri Tailor räätälistä yht 105e.

        Useat suomalaiset käyttäneet tätä,suosittelen. Silom Road.
        Narai Hotellista muutama sata metria patpongille päin.

        kh

        Jäi tosin hakematta (noutamatta) . Siinähän oppii, koska ei ottanut
        etumaksua, vaikka tarjosin. Minulla pukuja ja vaatteita kotona riittävästi.
        Ei tarvitse Thaimaan rättejä ostaa :: EI!.


    • adasdf

      Oliko teillä ensimmäinen sovitus kuinka monen päivän päästä tilauksesta ?

      Onko mahdollista, että ensimmäinen sovitus olisi jo 2 päivän päästä tilauksesta ?

      tarkoituksenani on teettää puku bangkokissa ja olen bangkokissa reilut 2 päivää saapumiseni jälkeen, ennen kuin lähden eteenpäin ja lomani lopussa olen 3 päivää bangkokissa ennen kuin lentoni lähtee takaisin suomeen.

    • Pukua ei todellakaan kannata Thaimaassa teettää jos ei ole riittävästi aikaa, eikä varsinkaan sellaisella räätillä joka tyrkyttää palveluitaan. Oikea räätäli ei kärky sinua ovella ja huutele perään. Niitä on Sukhumvit ja Silom varsinkin täynnä. Kiertäkää ne kaukaa. Muutamia hyviä on listattu tänne sen huomasin. http://www.minnethaimaassa.com/blogikirja/bangkokin-paras-raatali/ . Olen itse joskus teettänyt housuja jotka repesivät toisella käyttökerralla. Burmalaisen räätälin mukaan niin voi käydä, takuuta ei kuulemma ole. Joten laatuliikkeisiin, mars!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe