Missä kaikki oikeet lautailijat??

Vanha patu

Siis mitä ihmettä?! joskus muutama vuosi sitten kun lautailin todella aktiivisesti, lautailu oli se kuningaslaji, ja nyt kun kävin lopputalvesta Serenassa vähä kruisailemassa ja kikkailemassa boxeista niin näytti että 85% hyppivistä laskijoista olevan sukseilijoita siis MITÄ IHMETTÄ?! koittakaa nyt laskea sillä laudalla eikä millään hiton suksilla, sehän on aivan naurettavaa touhua...

9

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LautaSkimba

      Väitänpä, ettei yksikään, jolla taitotaso on yhtä korkella kummallakin vehkeellä, sano, että lauta on jotenkin ylivoimainen - päinvastoin. Suksilla pystyy osaava kaikkeen siihen mihin laudallakin, mutta suksilla kaikki voidaan tehdä kovemmassa vauhdissa. Lauta on vähän kuin vanhanaikainen jäykkä taka-akseli autossa ja sukset kuin erillisjousitettu taka-akselisto.

      Lautailu on hauskaa vaihtelua, mutta pidemmän päälle tylsää.

      • cruzer.

        Jaahas. Uutta puhtia wanhaan threadiin..
        Mä vaihdoin skimbakamat lautaan vuonna 86 ja paluuta lankkuihin ei ole.
        Lautailu on vain niin hemmetin paljon mukavampaa ja monipuolisempaa hommaa. Hyvää nykyhetken suksibuumissa on se, että muodin perässä juoksevat pösilöt ovat luopuneet "stikistä" ja jäljelle jäävät underground-meininkiä diggaileva alkuperäiskansa (ja sen jälkeläiset :)

        Mitä tuohon kovempaan vauhtiin tulee, niin mulla on yks dekki 153 sentin Jussi Oksasen signature burton hiilikuitusiteillä jostain kymmenen vuoden takaa ja se jalassa ei oo yksikään suksija vetänyt ohi missään, kun on pitänyt testaa taitoja.
        Rinteitä sillä oon kuitenki vetäny Åren, Levin ja Tuxin maailmancuppeja myöten.

        Päivän aforismi.. Vaikka Jumala on luonut ihmiselle kaksi jalkaa, niin onko niihin pakko panna sukset.


    • noobizzzzzzzzzzzzzzz

      GF
      ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    • Pellolainen

      Se oli sillon ko oli vielä lunta maassa ja ysäripoppi oli kova sana. Nykynuoriso on laiskaa porukkaa ja menee sieltä mistä aita on matalin ja ottaa sukset laudan sijasta

    • 13 wee tyttö

      ei suksis oo mitään hauskaa. Ne on ihan tylsät ja kaikki temputki menee paremmin laudal.

    • lautailija..

      Kyllä sitä aika moni kokeilee suksia, itsekkin kokeilin ja totesin että liian helppoa mulle joten aloitin laskemaan laudalla, ja en aio vaihtaa suksiin. On se lautailu sen verran erilaista että et voi tehdä kahta samanlaista laskua peräkkäin.

    • ehheheh

      selvä faktahan on se et kaikki näyttää siistimmältä laudan kanssa.

      okei vitsivitsi, mielipide kysymys.

    • -------

      Itse laskin kolme vuotta suksilla ja vaihdoin sitten lautaan. Kyllä se fiilis on ihan erilainen ku suksilla ja tulee vähän haastetta hommaan.

    • hullumies112

      Minäkin laskin 2 vuotta suksilla ja vaihdoin lautaan enkä aijo vaihtaa takas. Lumilaudalla temputkin on näyttävämpiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe