"Hyvälle elämälle riittävää on hyvin eletty arki. Ei päämäärä ole niin merkityksellistä kuin itse matka". Ei täällä maailmassa olisi mitään järkeä vaeltaa jos emme olisi vuorovaikutuksessa toistemme kanssa. Se on sitä rakkautta, kykyä tuntea ja antaa myötäelämisen kokemuksia toisillemme. Ja kun elämässä yksi vaihe päättyy, siirtyy kiinnostuksemme kohde huomaamattamme johonkin seuraavaan, jopa huoliemme ja surujemmekin keskellä. Katrin sivut päivittyvät 1.6. Siunausta ja kiitoksia hänelle edelleen.
http://www.katrihelena.fi/index.htm
Elämä jatkuu
5
582
Vastaukset 5
- Katri Helenan fani
Kiitos sinulle r.moore kauniista kirjoituksestasi.
Kumpa me vain osoisimme rakastaa lähimmäisiämme ja arvostaisimme niitä ihania pienia asioita elämässämme.
Vain rakkaus on tärkeintä tässä elämäsämme. Ystävät ovat lahjaa meille.
Elämä on tärkeää elää aidosti tuntea ja antaa rakkautta ja lohduttaa toinen toistamme, kun suru kohtaa.
Katri Helena on ollut meille lohduksi miksi emme häntä lohduttaisi, kun hän tarvitsee lohdutusta.
Siunausta minultakin, Katri Helenalle !- Oli miten oli!
Viestiketjun aloittajan sanat tulivat sydämestä!! Kiitos niistä!!
Tämä elämä on niin pienestä kiinni! Ei tiedä koskaan milloin lanka katkeaa.
Kannattaisi arvostaa elämää silloin kun se on mahdollista,ja meidän aikamme ei ole käsissämme!
Mitä taas tulee Katri Helenaan hän jos kuka on tosiaan lauluillaan tuonut lohtua monen kanssaihmisen elämään! Kirjoittaja on siinä aivan oikeassa !!
Hän jos kuka tarvitsee tukeamme juuri NYT! Emme käytännössä voi häntä auttaa,mutta olemme henkisesti hänen tukenaan!
Nyt se sitten nähdään onko meistä siihen TOVOTTAVASTI!!!
- jaskan kaveri
ovat päivittyneet ja ovat komeat. Osoitteessa www.katrihelena.fi.
"Salaisuus" taitaa olla seuraava hitti !!- Eero Joensuusta
Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.
- Katri Helenan kuuntelija
Eero Joensuusta kirjoitti:
Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.
Oliko kyseessä todella siis Katri Helenan uusi kappale? Muistaakseni tuon niminen kappale on myös ainakin Susanna Haavistolla. Mutta voihan Katrilla olla samanniminen. Mistä kuulit kyseisen kappaleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052324Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421588Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114- 1131110
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain57910- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,54810- 81801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54771
- 93749
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31617- 39535
- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30502Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26498