Elämä jatkuu

r.moore

"Hyvälle elämälle riittävää on hyvin eletty arki. Ei päämäärä ole niin merkityksellistä kuin itse matka". Ei täällä maailmassa olisi mitään järkeä vaeltaa jos emme olisi vuorovaikutuksessa toistemme kanssa. Se on sitä rakkautta, kykyä tuntea ja antaa myötäelämisen kokemuksia toisillemme. Ja kun elämässä yksi vaihe päättyy, siirtyy kiinnostuksemme kohde huomaamattamme johonkin seuraavaan, jopa huoliemme ja surujemmekin keskellä. Katrin sivut päivittyvät 1.6. Siunausta ja kiitoksia hänelle edelleen.

http://www.katrihelena.fi/index.htm

5

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri Helenan fani

      Kiitos sinulle r.moore kauniista kirjoituksestasi.
      Kumpa me vain osoisimme rakastaa lähimmäisiämme ja arvostaisimme niitä ihania pienia asioita elämässämme.
      Vain rakkaus on tärkeintä tässä elämäsämme. Ystävät ovat lahjaa meille.
      Elämä on tärkeää elää aidosti tuntea ja antaa rakkautta ja lohduttaa toinen toistamme, kun suru kohtaa.
      Katri Helena on ollut meille lohduksi miksi emme häntä lohduttaisi, kun hän tarvitsee lohdutusta.
      Siunausta minultakin, Katri Helenalle !

      • Oli miten oli!

        Viestiketjun aloittajan sanat tulivat sydämestä!! Kiitos niistä!!
        Tämä elämä on niin pienestä kiinni! Ei tiedä koskaan milloin lanka katkeaa.
        Kannattaisi arvostaa elämää silloin kun se on mahdollista,ja meidän aikamme ei ole käsissämme!
        Mitä taas tulee Katri Helenaan hän jos kuka on tosiaan lauluillaan tuonut lohtua monen kanssaihmisen elämään! Kirjoittaja on siinä aivan oikeassa !!
        Hän jos kuka tarvitsee tukeamme juuri NYT! Emme käytännössä voi häntä auttaa,mutta olemme henkisesti hänen tukenaan!
        Nyt se sitten nähdään onko meistä siihen TOVOTTAVASTI!!!


    • jaskan kaveri

      ovat päivittyneet ja ovat komeat. Osoitteessa www.katrihelena.fi.

      "Salaisuus" taitaa olla seuraava hitti !!

      • Eero Joensuusta

        Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.


      • Katri Helenan kuuntelija
        Eero Joensuusta kirjoitti:

        Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.

        Oliko kyseessä todella siis Katri Helenan uusi kappale? Muistaakseni tuon niminen kappale on myös ainakin Susanna Haavistolla. Mutta voihan Katrilla olla samanniminen. Mistä kuulit kyseisen kappaleen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe