"Hyvälle elämälle riittävää on hyvin eletty arki. Ei päämäärä ole niin merkityksellistä kuin itse matka". Ei täällä maailmassa olisi mitään järkeä vaeltaa jos emme olisi vuorovaikutuksessa toistemme kanssa. Se on sitä rakkautta, kykyä tuntea ja antaa myötäelämisen kokemuksia toisillemme. Ja kun elämässä yksi vaihe päättyy, siirtyy kiinnostuksemme kohde huomaamattamme johonkin seuraavaan, jopa huoliemme ja surujemmekin keskellä. Katrin sivut päivittyvät 1.6. Siunausta ja kiitoksia hänelle edelleen.
http://www.katrihelena.fi/index.htm
Elämä jatkuu
5
489
Vastaukset
- Katri Helenan fani
Kiitos sinulle r.moore kauniista kirjoituksestasi.
Kumpa me vain osoisimme rakastaa lähimmäisiämme ja arvostaisimme niitä ihania pienia asioita elämässämme.
Vain rakkaus on tärkeintä tässä elämäsämme. Ystävät ovat lahjaa meille.
Elämä on tärkeää elää aidosti tuntea ja antaa rakkautta ja lohduttaa toinen toistamme, kun suru kohtaa.
Katri Helena on ollut meille lohduksi miksi emme häntä lohduttaisi, kun hän tarvitsee lohdutusta.
Siunausta minultakin, Katri Helenalle !- Oli miten oli!
Viestiketjun aloittajan sanat tulivat sydämestä!! Kiitos niistä!!
Tämä elämä on niin pienestä kiinni! Ei tiedä koskaan milloin lanka katkeaa.
Kannattaisi arvostaa elämää silloin kun se on mahdollista,ja meidän aikamme ei ole käsissämme!
Mitä taas tulee Katri Helenaan hän jos kuka on tosiaan lauluillaan tuonut lohtua monen kanssaihmisen elämään! Kirjoittaja on siinä aivan oikeassa !!
Hän jos kuka tarvitsee tukeamme juuri NYT! Emme käytännössä voi häntä auttaa,mutta olemme henkisesti hänen tukenaan!
Nyt se sitten nähdään onko meistä siihen TOVOTTAVASTI!!!
- jaskan kaveri
ovat päivittyneet ja ovat komeat. Osoitteessa www.katrihelena.fi.
"Salaisuus" taitaa olla seuraava hitti !!- Eero Joensuusta
Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.
- Katri Helenan kuuntelija
Eero Joensuusta kirjoitti:
Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.
Oliko kyseessä todella siis Katri Helenan uusi kappale? Muistaakseni tuon niminen kappale on myös ainakin Susanna Haavistolla. Mutta voihan Katrilla olla samanniminen. Mistä kuulit kyseisen kappaleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409