Elämä jatkuu

r.moore

"Hyvälle elämälle riittävää on hyvin eletty arki. Ei päämäärä ole niin merkityksellistä kuin itse matka". Ei täällä maailmassa olisi mitään järkeä vaeltaa jos emme olisi vuorovaikutuksessa toistemme kanssa. Se on sitä rakkautta, kykyä tuntea ja antaa myötäelämisen kokemuksia toisillemme. Ja kun elämässä yksi vaihe päättyy, siirtyy kiinnostuksemme kohde huomaamattamme johonkin seuraavaan, jopa huoliemme ja surujemmekin keskellä. Katrin sivut päivittyvät 1.6. Siunausta ja kiitoksia hänelle edelleen.

http://www.katrihelena.fi/index.htm

5

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri Helenan fani

Kiitos sinulle r.moore kauniista kirjoituksestasi.
      Kumpa me vain osoisimme rakastaa lähimmäisiämme ja arvostaisimme niitä ihania pienia asioita elämässämme.
      Vain rakkaus on tärkeintä tässä elämäsämme. Ystävät ovat lahjaa meille.
      Elämä on tärkeää elää aidosti tuntea ja antaa rakkautta ja lohduttaa toinen toistamme, kun suru kohtaa.
      Katri Helena on ollut meille lohduksi miksi emme häntä lohduttaisi, kun hän tarvitsee lohdutusta.
      Siunausta minultakin, Katri Helenalle !

• Oli miten oli!

Viestiketjun aloittajan sanat tulivat sydämestä!! Kiitos niistä!!
        Tämä elämä on niin pienestä kiinni! Ei tiedä koskaan milloin lanka katkeaa.
        Kannattaisi arvostaa elämää silloin kun se on mahdollista,ja meidän aikamme ei ole käsissämme!
        Mitä taas tulee Katri Helenaan hän jos kuka on tosiaan lauluillaan tuonut lohtua monen kanssaihmisen elämään! Kirjoittaja on siinä aivan oikeassa !!
        Hän jos kuka tarvitsee tukeamme juuri NYT! Emme käytännössä voi häntä auttaa,mutta olemme henkisesti hänen tukenaan!
        Nyt se sitten nähdään onko meistä siihen TOVOTTAVASTI!!!

• jaskan kaveri

ovat päivittyneet ja ovat komeat. Osoitteessa www.katrihelena.fi.

"Salaisuus" taitaa olla seuraava hitti !!

• Eero Joensuusta

Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.

• Katri Helenan kuuntelija
        Eero Joensuusta kirjoitti:

Olen mielestäni kuullut Katrin uutta tuotantoa kappaleen nimeltä Nuorallatansija. Jotenkin kappala sävähdytti minua, sillä Katrin ääni sopi siihen kuin valettu ja sanat kuin elämänkaari ja kauniisti puhuttelevat.

Oliko kyseessä todella siis Katri Helenan uusi kappale? Muistaakseni tuon niminen kappale on myös ainakin Susanna Haavistolla. Mutta voihan Katrilla olla samanniminen. Mistä kuulit kyseisen kappaleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      115
      4774
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1784
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1081
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      72
      970
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      63
      919
    6. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      355
      841
    7. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      782
    8. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      150
      771
    9. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      771
    Aihe