Oinasmies kun jotain päättää hän ei periksi anna ja jos on päättänyt olla kuuntelematta hän ei sitten kuuntele millään. Varsinkaan tunteista puhuminen on turhaa ja jos yrittää takasin tulee tosi musertavaakin tekstiä. Kun oinas suuttuu silloin on parempi olla hiljaa ja antaa hänen olla..leppyy hänkin ajallaan mutta periksi ei anna, ei sitten millään.
Haluaisin rakastaa yhtä ihanaa oinas-miestä ja lujaa. Kyllä mä sen ukon kiukut kestäisin:) Vahinko kun se ei anna enää rakastaa..ja selittelyhän on ihan turhaa...ja se viisveisaa mun tunteista.
T: vesimies-nainen
Oinasmies
Alma71
2
621
Vastaukset
- Alma71
Se ei ole mua huomaavinaan. Liekö joku taktiikka. Että antaisin nyt periksi?? neuvoja pliis.
- oona
Oinas on vilpitön ystävä. Hän on piristävä ja kaikesta uudesta ja erikoisesta yhtä kiinnostunut kuin sinäkin. Se mielenlujuus jota hän osoittaa kaikissa odottamattomissa tilanteissa, tekee sinuun vaikutuksen- varsinkin kun on kysymys sinulle vaikeista tilanteista. Oinas mies ei halua kenenkään tytön kanssa pitkäaikaista ystävyyttä. Hän joko rakastaa tyttöä ja haluaa tältä vastarakkautta tai hän jättää tytön ja unohtaa pian pettymyksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial301920Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3781768Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921103
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011