mokkulasta on jälleen paljastunut uusi negatiivinen piirre eli kun tökkäät mokkulan USB porttiin niin sen jälkeen ei mikään muu laite toimi enää kyseisessä portissa.
minulla on nyt jo muutamalle USB portille käynyt näin. DNA ei korvaa USB portteja vaan se on asiakkaan tehtävä.
mokkula rikottaa USB väylän
4
478
Vastaukset
- The Erkki
Aijaa vai niin uh uh äh äh uh uh.
- aika mielenkiintoista
luettavaa, sillä minulla on jo pari vuotta ollut Huawei-mokkula ja
olen huolettomasti törkkinyt sitä aina mitä milloinkin olen
lukuisista koneistani tarvinnut samoinkuin erinäisiä
USB-muistitkkuja/ulkoisia levyjä.
Mitään tuollaista ilmiötä en ole havainnut.
Kaikki ovat aina toimineet moitteettomasti.
Hyvää tuuria?- marenki
mokkula ei normaalissa oloissa riko USB väylää vaan ainoastaan siinätapauksessa jos törkit sitä väkisin tai revit sen väkisin ulos väylästä eli et poista laitetta turvallisesti.
kannattaa aina kaikki USB laitteet poistaa laitteen omaa ohjelmaa käyttäen jotta väylät pysyisivät ehjänä.
Mä olen aina irroittanut mokkulan suoraan koneesta ilman purkuohjelmaa ja mulla mennyt myös USB väylä rikki.
- mokkula?
Toimiiko mokkula edelleen tuossa "rikkoontuneessa" väylässä?
Jos toimii, ei ongelmaa ole. Se on silloin vain sarjassamme windowsin kummallisuuksia.
Windows vain varaa väylän mokkulalle. Aikoinaan varattiin Com-väylä puhelinmodeemille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879