mokkulasta on jälleen paljastunut uusi negatiivinen piirre eli kun tökkäät mokkulan USB porttiin niin sen jälkeen ei mikään muu laite toimi enää kyseisessä portissa.
minulla on nyt jo muutamalle USB portille käynyt näin. DNA ei korvaa USB portteja vaan se on asiakkaan tehtävä.
mokkula rikottaa USB väylän
4
537
Vastaukset
- The Erkki
Aijaa vai niin uh uh äh äh uh uh.
- aika mielenkiintoista
luettavaa, sillä minulla on jo pari vuotta ollut Huawei-mokkula ja
olen huolettomasti törkkinyt sitä aina mitä milloinkin olen
lukuisista koneistani tarvinnut samoinkuin erinäisiä
USB-muistitkkuja/ulkoisia levyjä.
Mitään tuollaista ilmiötä en ole havainnut.
Kaikki ovat aina toimineet moitteettomasti.
Hyvää tuuria?- marenki
mokkula ei normaalissa oloissa riko USB väylää vaan ainoastaan siinätapauksessa jos törkit sitä väkisin tai revit sen väkisin ulos väylästä eli et poista laitetta turvallisesti.
kannattaa aina kaikki USB laitteet poistaa laitteen omaa ohjelmaa käyttäen jotta väylät pysyisivät ehjänä.
Mä olen aina irroittanut mokkulan suoraan koneesta ilman purkuohjelmaa ja mulla mennyt myös USB väylä rikki.
- mokkula?
Toimiiko mokkula edelleen tuossa "rikkoontuneessa" väylässä?
Jos toimii, ei ongelmaa ole. Se on silloin vain sarjassamme windowsin kummallisuuksia.
Windows vain varaa väylän mokkulalle. Aikoinaan varattiin Com-väylä puhelinmodeemille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603493Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202322Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391975Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus151522Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621187
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 76842
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33823