mokkulasta on jälleen paljastunut uusi negatiivinen piirre eli kun tökkäät mokkulan USB porttiin niin sen jälkeen ei mikään muu laite toimi enää kyseisessä portissa.
minulla on nyt jo muutamalle USB portille käynyt näin. DNA ei korvaa USB portteja vaan se on asiakkaan tehtävä.
mokkula rikottaa USB väylän
4
501
Vastaukset
- The Erkki
Aijaa vai niin uh uh äh äh uh uh.
- aika mielenkiintoista
luettavaa, sillä minulla on jo pari vuotta ollut Huawei-mokkula ja
olen huolettomasti törkkinyt sitä aina mitä milloinkin olen
lukuisista koneistani tarvinnut samoinkuin erinäisiä
USB-muistitkkuja/ulkoisia levyjä.
Mitään tuollaista ilmiötä en ole havainnut.
Kaikki ovat aina toimineet moitteettomasti.
Hyvää tuuria?- marenki
mokkula ei normaalissa oloissa riko USB väylää vaan ainoastaan siinätapauksessa jos törkit sitä väkisin tai revit sen väkisin ulos väylästä eli et poista laitetta turvallisesti.
kannattaa aina kaikki USB laitteet poistaa laitteen omaa ohjelmaa käyttäen jotta väylät pysyisivät ehjänä.
Mä olen aina irroittanut mokkulan suoraan koneesta ilman purkuohjelmaa ja mulla mennyt myös USB väylä rikki.
- mokkula?
Toimiiko mokkula edelleen tuossa "rikkoontuneessa" väylässä?
Jos toimii, ei ongelmaa ole. Se on silloin vain sarjassamme windowsin kummallisuuksia.
Windows vain varaa väylän mokkulalle. Aikoinaan varattiin Com-väylä puhelinmodeemille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731