Jostain syystä Youtube ei toimi äänien osalta. Muuten kyllä videot pyörii, mutta mitään ääntä ei kuulu. Asensin uuden Adobe Flash tai mikä se on, mut siltikään ei kuulu ääniä.
Kuitenkin esim. Myspace toimii. Käytössä on sekä Ie, että Firefox ja kummallakaan ei Youtubessa äänet kuulu.
Osaisko joku kertoa ratkaisua tähän? Tosi paljon kiitos jo etukäteen!
Flash & Youtube, iso ongelma
-Shadow-
2
715
Vastaukset
- Pentti Nelonen
en tiedä kuka on syyllinen, mutta saman olen huomannut flash sovellukset ovat nykyään ihan liian raskaita suhteellisen tehokaskin kone on ihan kyykyssä monella sivulla, tätä tulevaisuus tuo varmasti enemmän tullessaan systeemit menee liian vaikeiksi että sivustojen ylläpitäjät ei enään hallitse hommaa kun ei sitä hallitse edes adobe enään.
- psp_man
sama huomasin et jonkun videon palauttees luki hyvä biisi mikä tän nimi on mut se oli iha äänetön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936