Jo on jollakin intoa päästä minun viesteihin käsiksi!
Minulle on viimeaikoina päivittäin tullut sähköpostia, jossa ilmoitetaan, että joku yrittää vaihtaa salasanaani. Onneksi niissä viesteissä kuitenkin kerrotaan, että jos et ole käynyt sillä ja sillä sivustolla viime aikoina, älä vahvista uutta salasanaa. Hyvä niin!
Mutta älkää koskaan vahvistako uusia salasanoja, jos ette ole ihan sataprosenttisen varmoja, että juuri te olette käyneet salasanaa vaihtamassa. Lukekaa ne sellaiset viestit ja miettikää mitä teette ennenkuin hyväksytte mitä tahansa.
Joku yrittää vaihtaa salasanaani?
Liisukka08
1
500
Vastaukset
- sähköpostiini
facebookiin ja omaan käyttäjätiliini. Nyt sitten ollaan ilman moisia kontakteja, tosin kavereilta on kuultu, että on laittanut omia juttujaan liikkeelle kyseisten toimintojen kautta nimissäni.
Mitään hajua ei ole, millä saan salasanat muutettua takaisin omikseni, kun facetilankaan poistaminen ei onnistu ilman tunnuksia.
En ole mikään nörtti näissä hommissa, mutta apuja kaipailisin, että ei joudu jatkuvasti selittelemään "sanomisiaan".
Vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080