Moi, muutan ensiviikolla asuntoon jossa on terassi. Kysymys on (tyhmä) saanko nauttia ilta vai aamuauringossa kun kyseeessä on "länsiterassi".
Mia
Terassille aurinkoa!!!
4
456
Vastaukset
- koska aurinko
laskee länteen. Aamuauringosta saisit nauttia, jos se olisi itään päin.
- aloittaja voi olla
tosissaan! Jos on, niin paras jättää muuttamatta. Eihän hän löydä koko asuntoa enää toista kertaa. Neuvoa kysyessään hänelle sanotaan, kävele tuonne länteen päin. Eikö aloittajalle ole koskaan opetettu tuota "aurinko laskee länteen"? Johan iskelmässäkin niin sanotaan.
- Mia_€____
aloittaja voi olla kirjoitti:
tosissaan! Jos on, niin paras jättää muuttamatta. Eihän hän löydä koko asuntoa enää toista kertaa. Neuvoa kysyessään hänelle sanotaan, kävele tuonne länteen päin. Eikö aloittajalle ole koskaan opetettu tuota "aurinko laskee länteen"? Johan iskelmässäkin niin sanotaan.
No sori, itse olen vielä sen verran nuori lapsi että en tiennyt :D Ihanaa kuitenkin pääsen ottamaan aurinkoa iltaisin ;)
- kerrostaloa edessä
Mia_€____ kirjoitti:
No sori, itse olen vielä sen verran nuori lapsi että en tiennyt :D Ihanaa kuitenkin pääsen ottamaan aurinkoa iltaisin ;)
Jos tuo unelmasi on alimmissa kerroksissa ja edessä sattuu sijaitsemaan toinen samanlainen (kerrostalo) voit vain unelmoida ilta-auringosta. Mutta jos kerrostalo on korkea, asunto ylimmissä kerroksissa (esim. 6. krs) eikä edessä ole muita taloja, voit ottaa aurinkoa vaikka nakuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488