Miksi joka paikassa toitotetaan ylioppilaiden valmistumista ja onnitellaan heitä. Monet pukuliikkeet mainostavat ylioppilaalle vaatteita. Mielestäni ammattiin valmistuvat on yhtä tärkeä osa, koska kuka täällä töitä tekisi jos ei ammattikoulun käyneet. Lukiolaisen on aina käytävä jokin ammattiin valmistava koulutus ennen töihin pääsyä. Ihan perseestä tämä ylioppilaiden ylistys!
Ammattiin valmistuvat unohdettu
2
510
Vastaukset
- ihan sama
Pitäkööt ylioppilaat pellejuhlansa. Mua ei vois ainakaan vähempää kiinnostaa nähdä jotain kummin kaiman kaiman serkkuja, joita on viimeeks nähny omissa ristiäisissä.
- ............
Olen valmistunut ensin ylioppilaaksi ja nyt tänä vuonna ammattiin. Olen huomannut aivan saman. Ylioppilaaksi valmistuminen on tuntunut olevan joka paikassa suurempi juttu. Mainoksissa ja kaikkialla puhutaan vain ylioppilaista. Onneksi nyt sentään uutisissa on huomioitu eilen ainakin ammattiin valmistuneetkin.
Mielestäni mikään koulutus ei ole arvokkaampi kuin toinen. Ei tätä maailmaa pelkillä yliopiston käyneillä pyöritetä. Kyllä ammattikoululaisiakin tarvitaan. Eikä se amis mikään leikkikoulu ole. Kyllä siitä voi halutessaan päästä läpi ykkösen arvosanoilla, mutta kyllä kiitettävään arvosanaan tarvitaan työtä.
En tiedä, onko tämä ylioppilaiden hehkutus perua siltä ajalta, kun ylioppilaat olivat harvinaisempia. Oli miten oli, mutta ammattiin valmistuneiden kannattaa olla ylpeitä saavutuksestaan ja olla välittämättä mediasta ja muiden ilkeistä kommenteista. Loppujen lopuiksi sillä ei ole väliä, mitä muut ajattelevat. Tärkeitä on se, että itse on ylpeä ammatistaan ja vaikkapa juhlistaa sitä järjestämällä hienot juhlat.
SUURET ONNITTELUT KAIKILLE VALMISTUNEILLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3092695Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771903- 1251682
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1381460
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881150Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771124