Riutalle tänään....! :D

JEEEE!!!!! :D Eilen varmistui , että pääsen mun kamun kyydissä ( mulla ei itellä ole autoa) Riutalle tänään Tapsan keikalle ! :D Kirjotan sitten tänne keikasta kun ehdin.

12

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leo.

Kyllähän se komeesti laulo ja hyvin esiinty, mutta olis se voinut kätellä sitä miestä, joka alussa siihen lavan eteen käsiojossa kättelyn merkiksi tuli.

• eliinia

Tapsa ketään kättele . Höh, mieti nyt sehän on sentään Tapani Kansa.

• eliinia kirjoitti:

Tapsa ketään kättele . Höh, mieti nyt sehän on sentään Tapani Kansa.

Mut kyllä vaan Tapsa tervehti sitä miestä nyökkäämälllä.

• Lorujaje

Naurettavaa, että pitää tuollaisista pikkuasioista nurista, kun ei muuta valitettavaa ole.

• Oli hyvä keikka. Tapsa oli loistava! :D Mut mä en ehdi nyt kertoa enempää. Kirjoitan myöhemmin tänään enemmän.

• leiini

kuka haluaa kuulla?????

• Ihana keikka! Tapani oli hyvällä tuulella ja lauloi upeesti. Lauloi mm. semmosia lauluja kuin : Päättyneet on päivät, Mistä rakkaus alkoi, Sulle, anna mun jäädä sun luo, Amore, Keinu kanssani, Kuljen taas kotiinpäin, Paista päivä, Valkovuokot, Tähdet meren yllä, Valo pikkuinen, Sataman tango, Hopeinen kuu, R.A.K.A.S, Äidin pikkupoika, Äidin pikkupojan paluu ( uuden levyn biisi), Yön saapuessa ( uuden levyn biisi tämäkin), Tulkaa tytöt takaisin, Veikko Nieminen, Delilah, Anniina (encore), yms...
      Mitään välispiikkejä Tapsa ei erityisemmin kertoillut, mutta muutamassa kohtaa laulujen välissä Tapsa sutkautti hyviä juttuja.
      Se multa meni vähän yli hilseen, kun Tapsa sanoi , että Delilahin Suomenruotsalaienen aviomies oli nimeltään muuten Värttilä. Mä en ihan tajunnut sitä vitsiä, mutta kovin ihmiset sitä nauroin, niin mä nauroin mukana ,etten olisi vaikuttanut ihan idiootilta .
      Tapsa sanoi myös , että hänen ex-vaimonsa kun on eurovaaliehdokkaana, niin pyysi lähettämään sellaisia terveisiä että se on numero 129. Sanoi ,että hän on hyvin suorasanaienen naineen, niinkuin olette varmaan nettisivuiltakin huomanneet. Tapsa sanoi ettei ole itsekkään vielä käynyt äänestämässä ja lisäsi , että saa nähdä ketä äänestän.

Hieno oli tunnelma ja Tapsa sanoi kovia ablodeita monen laulun jälkeen. R.A.K.A.S laulun lavanedus porukka lauloi innolla mukana.
      Ylimääräisenä Tapsa lauloi Anniinan. Tapsaa taputettiin vielä toisenkin kerran takaisin lavalle, muttei hän enää tullut.
      Tapsalla oli tumma puku. Riisui kyllä sen takin aika alkuvaiheessa pois, kun siellä oli niin lämmin. Nimmarikortteja mä en lavanreunalla nähnyt, enkä mennyt sitten tauollakaan kärkkymään ,että jakaako Tapsa nimmareita.

• juuri...

Eli ei mitään uutta. Samoja viisuja joikuu kuin kaikki nämä vuodet. En jaksa ymmärtää kuinka te fanit kestätte tuollaista kuunnella.

• paikalla ollut
        juuri... kirjoitti:

Eli ei mitään uutta. Samoja viisuja joikuu kuin kaikki nämä vuodet. En jaksa ymmärtää kuinka te fanit kestätte tuollaista kuunnella.

Loistava keikka oli Riutalla. Tapsa on hyvässä terässä.

Joku mies oli tanssilattialta löytänyt jonkun naisen pudottaman rannekorun. Se vei sen Tapsalle yhden laulun aikana. Tapsalal oli vähän sellaneen ilme ,että ihmetteli miksi se rannekorun hänelle antaa, mutta otti sen vastaan ja laittoi kosketinsoittimen päälle. Se äijä nurisi sitten myöhemmin siitä, että Tapsa ei sitten koskaan kuuluttanut että sellainen rannekoru on löytynyt. Mä taas ihmettelen miksi se sen sinne Tapsalle vei. Olis nyt vienyt sen vaikka kahvilan henkilökunnalle tai narikkatytölle. Sieltä mä ainakin olisin mennyt ekana kadottamaani rannekorua mennyt tiedustelemaan.
        Noh , omistaja sai sen rannekorunsa kuitenkin ja hyvä niin.

• Haisuli Erkki

Onko sulla sukkanauhaliivit?

• Haisuli Erkki kirjoitti:

Onko sulla sukkanauhaliivit?

Ja mitähän sä sillä tiedolla mahtaisit tehdä ?

• Basisti pera
        Justiinax kirjoitti:

Ja mitähän sä sillä tiedolla mahtaisit tehdä ?

Nylonia ja saumaa ,ehkä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3013
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2655
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2265
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      34
      1759
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1340
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe