Onko uskominen tärkeää?

Uuno Matias

Onko uskominen tärkeää.
Joku onnellisuusopas pitää tuonpuoleiseen uskomista
onnen edellytyksenä.

9

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helihellevi

mutta uskolle on oltava vankat perusteet, jotka löytyy Raamatusta

• Iloitsen elämästäni

Mielestäni uskominen elämään on tärkeää. Iloitsen elämästäni ja olen onnellinen omasta olemisestani tähän päivään. Aina se ei ole tietenkään ollut onnellista ja mieleistäni, mutta nyt tässä iässä olen onnellinen joka päivästä jotka olen elänyt. - Nyt iloitsen lapsistani, lapsenlapsistani, ystävistäni ja tuttavistani. Lisäksi kiitosta saa harrastukseni ja jopa itse minä: olen ihan tyytyväinen itseeni. - Nuo kaikki uskonnotkin ja filosofiat olen saanut aika järjesstykseen mielessäni ja sanonpa vaan, että tärkeintä on tämä hetki jota elämme.

• rakkaat myös tärkeitä
        Iloitsen elämästäni kirjoitti:

Mielestäni uskominen elämään on tärkeää. Iloitsen elämästäni ja olen onnellinen omasta olemisestani tähän päivään. Aina se ei ole tietenkään ollut onnellista ja mieleistäni, mutta nyt tässä iässä olen onnellinen joka päivästä jotka olen elänyt. - Nyt iloitsen lapsistani, lapsenlapsistani, ystävistäni ja tuttavistani. Lisäksi kiitosta saa harrastukseni ja jopa itse minä: olen ihan tyytyväinen itseeni. - Nuo kaikki uskonnotkin ja filosofiat olen saanut aika järjesstykseen mielessäni ja sanonpa vaan, että tärkeintä on tämä hetki jota elämme.

Jokainen rakas ihmissuhde on ollut ja on myös tärkeä elämässäni.

• on hyvä uskoa
        rakkaat myös tärkeitä kirjoitti:

Jokainen rakas ihmissuhde on ollut ja on myös tärkeä elämässäni.

mutta jokainen määrittelee itselleen mihin uskoo. Minä uskon ainakin Karman lakiin.

• Jonkkelis*
        on hyvä uskoa kirjoitti:

mutta jokainen määrittelee itselleen mihin uskoo. Minä uskon ainakin Karman lakiin.

kaikesta huolimatta, mitä maailmassa tapahtuu.

• Venlastiina
        Jonkkelis* kirjoitti:

kaikesta huolimatta, mitä maailmassa tapahtuu.

Veit sanat suustani.

• fiiuliN

Jonkun johdatukseen uskon.
      En tiedä mikä se on mutta uskon siitä huolimatta jonkun suuremman voiman meidän kulkuamme ohjaavan.

Ne voivat olla enkeleitä pyhimyksiä tai vain luonnon säätelemiä lakeja, mutta jotakin suurempaa on kuin pieni ihminen tekemisineen.

• Martta Annikki

tärkeää.Kuka sitten uskoopi mihinkin.Kaiken yläpuolella meillä on kuitenkin jokin suuri asia.Minä kyllä uskon Jumalaan.Olen kova lukemaan erilaisia kirjoja.Löysin kirjastosta psykologian osastolta tällaisen kirjan,joka on mielenkiintoinen.Tosin siis tämä kirja kertoo tietopuolista asiaa ja sellaista,mitä en ole aiemmin näin tarkkaan tietänytkään.Kirjan nimi on Outolintu,erilainen ja tämän kirjan on kirjoittanut filosofian tohtori Sylvi-Sanni Manninen.

Me vanhemmat/iäkkäämmät ihmiset olemme herkkiä.Moni on ainakin isessään huomannut tuon herkkyyden ja toiset ovat sitä enemmän ja toiset taasen vähemmän.Minusta tämä kirja laittoi ajattelemaan erilaisia asioita siitä,miksi esimerkiksi minä olen aikoinani ollut sellaisessa ammatissa kuin kansakoulun opettaja.Kuinka paljon olen aikoinani opettanut lapsukaisia.Kuinka mahdoin heitä oppilaina kohdella.Olinko heille kaikille yhtä hyvä?Oliko luottamussuhde noihin lapsukaisiin onnistunut jne.

• ope x

Elä imeessä vaivaa päätäsi enää niillä koululaisilla.
        Kyllä sinä olet tehnyt parhaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1732
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1166
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      874
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      209
      844
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe