Minulla on Saunalahden netti.fi sähköposti, sinne on alkanut tulemaan aivan sairaasti roskapostia vaikka en ole sitä osoitetta mihinkään yleiseen paikkaan antanut.
Olen ollut asiasta Saunalahteen yhteydessä eikä sieltä saa muuta apua kuin, että pitäisi ottaa maksullinen roskansuodatin!!!
Minulla on myös Suomi24:ssa ja Gmailissa joissa homma toimii ilman lisärahaa, käytänkin nyt jatkossa enää niitä.
Nyt olen laittanut kaikki roskapostit roskiin ja jättänyt ne sinne täyttämään tilaa, kävin juuri katsomassa paljonko ja missä ajassa sitä on tullut, 659 kpl ajalla 14 -30.5, sitä tulee jo yhden tunnin sisällä monta.
Onko muilla netti.fi:n käyttäjillä sama tilanne, Saunalhdelta meinaan sanottiin, että nyt on yhtäkkiä alaknut tulemaan roskaa netti.fi peräisiin osoitteisiin.
Saunalahden vastaus joka maksaa 20€ / vuosi: Ilmaiseen webmail-osoitteeseen ei ole saatavilla roskapostisuodatusta. Jos päivität osoitteen Peruspostiksi, voit tilata siihen Roskapostisuojan:
Saunalahden roskapostit
Kohta entinen saunalahti
4
1140
Vastaukset 4
- juhakorkeapudas
Hanki GMail-tili ja ohjaa saunalahden postit GMail-tiliin. Näin pystyt suodattamaan roskan asiapostin joukosta.
- alpotr
miten se onnistuu
- juhakorkeapudas
alpotr kirjoitti:
miten se onnistuu
Näillä ohjeilla onnistuu http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=fi&ctx=mail&answer=21288.
- dddjjjjaaaaa.122
muistaakseni tuolla www.419.bittenus.com - sivuilla oli mainittu tuo netti.fi-sähköpostia käytettävän kaikenlaiseen scammiin ja spämmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 30437
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369- 52358
Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328