Calliston all inclusive, tuoreita kokemuksia?

Samjaffa

Oma loma lähestyy. Kokeilemme ekaa kertaa all inclusivea, on sen verran helppoa ja huoletonta lasten kanssa. Eikä kyllä hintakaan ole paha. Eli 616€ neljän hengen perhe. Siitä kun jyvittää päivää päälle/hlö, niin se tekee nuppia kohden 22€. Siis koko päivän syömiset ja juomiset.
Mutta hei onko kellään tuoreita kokemuksia Calliston all inclusivesta nyt keväällä/kesällä 09?

4

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ndahj

      Odottelen minäkin, jollei muut niin toivon sinulta.... lähtö vasta elokuulla..

      • axelw

        Olin perheen kanssa viikon Callistossa huhti-toukokuun vaihteessa ja meillä oli all inclusive. Siihen kuului aamiainen, lounas, päivällinen sekä välipaloja. Ja tietenkin juomat. Ruoat oli ihan ok, vähän samantyyppistä kun ruotsinlaivoilla. Päivällisellä oli vaihtoehtona broileria, kalaa, ja muita liharuokia( lammasta, possua, nautaa). Salaatteja oli paljon ja myöskin muita kasviksia. Jokaisena iltana oli oma teema, esim. meksikolainen.
        Oltiin syksyllä Jaccarandassa ja meillä oli myöskin siellä all inclusice. Verrattuna siihen, oli Callistossa paljon parempi ruoka. Jos on lapsia mukana, niin AC on erittäin helppo vaihtoehto. Iltaisin oli ravintolassa paljon ohjelmaa suunnattuna sekä aikuisille että lapsille. Ja siinä vaiheessa iltaa ainakaan minulla ei ollut suuria intohimoja lähteä mihinkään pidemmälle vaan oli helppoa jäädä hotellin ravintolaan. Jos ei olisi lapsia en ehkä valitsisi tätä vaihtoehtoa mutta ainakin nyt se oli ihan toimiva ja olin tyytäväinen.


      • Taneli73
        axelw kirjoitti:

        Olin perheen kanssa viikon Callistossa huhti-toukokuun vaihteessa ja meillä oli all inclusive. Siihen kuului aamiainen, lounas, päivällinen sekä välipaloja. Ja tietenkin juomat. Ruoat oli ihan ok, vähän samantyyppistä kun ruotsinlaivoilla. Päivällisellä oli vaihtoehtona broileria, kalaa, ja muita liharuokia( lammasta, possua, nautaa). Salaatteja oli paljon ja myöskin muita kasviksia. Jokaisena iltana oli oma teema, esim. meksikolainen.
        Oltiin syksyllä Jaccarandassa ja meillä oli myöskin siellä all inclusice. Verrattuna siihen, oli Callistossa paljon parempi ruoka. Jos on lapsia mukana, niin AC on erittäin helppo vaihtoehto. Iltaisin oli ravintolassa paljon ohjelmaa suunnattuna sekä aikuisille että lapsille. Ja siinä vaiheessa iltaa ainakaan minulla ei ollut suuria intohimoja lähteä mihinkään pidemmälle vaan oli helppoa jäädä hotellin ravintolaan. Jos ei olisi lapsia en ehkä valitsisi tätä vaihtoehtoa mutta ainakin nyt se oli ihan toimiva ja olin tyytäväinen.

        Meidänkin perheellämme all inclusive- paketti ostettuna ko. hotelliin. Matkaan on vielä muutama hetki aikaa. Päädyimme pakettiin jo em. seikkojen vuoksi (helppous lasten kanssa, hinta/hlö jne.).
        Huoneistojahan Callistossa on paljon, yli 300. Saapa nähdä miten ruokailupuoli pelaa. Joutuuko odottelemaan vapaita paikkoja aamiaiselle ym. Vaan eipä sen puoleen, isommissakin hotelleissa homma on pelittänyt ihan hyvin aikaisempina vuosina.


    • axelw

      Vaikka hotellissa oli paljon väkeä, niin ainakin me saatin aina pöytä suurin piirtein sieltä mistä haluttiin. Oltiin kyllä aamuisin aika aikaisin liikkeellä ja samoin myöskin päivällisellä. Juomatarjoilu sujui hyvin ja tarjoilijat olivat kohteliaita. Baarista voi sitten hakea lisää juotavaa jos haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe