Oma loma lähestyy. Kokeilemme ekaa kertaa all inclusivea, on sen verran helppoa ja huoletonta lasten kanssa. Eikä kyllä hintakaan ole paha. Eli 616€ neljän hengen perhe. Siitä kun jyvittää päivää päälle/hlö, niin se tekee nuppia kohden 22€. Siis koko päivän syömiset ja juomiset.
Mutta hei onko kellään tuoreita kokemuksia Calliston all inclusivesta nyt keväällä/kesällä 09?
Calliston all inclusive, tuoreita kokemuksia?
4
663
Vastaukset
- ndahj
Odottelen minäkin, jollei muut niin toivon sinulta.... lähtö vasta elokuulla..
- axelw
Olin perheen kanssa viikon Callistossa huhti-toukokuun vaihteessa ja meillä oli all inclusive. Siihen kuului aamiainen, lounas, päivällinen sekä välipaloja. Ja tietenkin juomat. Ruoat oli ihan ok, vähän samantyyppistä kun ruotsinlaivoilla. Päivällisellä oli vaihtoehtona broileria, kalaa, ja muita liharuokia( lammasta, possua, nautaa). Salaatteja oli paljon ja myöskin muita kasviksia. Jokaisena iltana oli oma teema, esim. meksikolainen.
Oltiin syksyllä Jaccarandassa ja meillä oli myöskin siellä all inclusice. Verrattuna siihen, oli Callistossa paljon parempi ruoka. Jos on lapsia mukana, niin AC on erittäin helppo vaihtoehto. Iltaisin oli ravintolassa paljon ohjelmaa suunnattuna sekä aikuisille että lapsille. Ja siinä vaiheessa iltaa ainakaan minulla ei ollut suuria intohimoja lähteä mihinkään pidemmälle vaan oli helppoa jäädä hotellin ravintolaan. Jos ei olisi lapsia en ehkä valitsisi tätä vaihtoehtoa mutta ainakin nyt se oli ihan toimiva ja olin tyytäväinen. - Taneli73
axelw kirjoitti:
Olin perheen kanssa viikon Callistossa huhti-toukokuun vaihteessa ja meillä oli all inclusive. Siihen kuului aamiainen, lounas, päivällinen sekä välipaloja. Ja tietenkin juomat. Ruoat oli ihan ok, vähän samantyyppistä kun ruotsinlaivoilla. Päivällisellä oli vaihtoehtona broileria, kalaa, ja muita liharuokia( lammasta, possua, nautaa). Salaatteja oli paljon ja myöskin muita kasviksia. Jokaisena iltana oli oma teema, esim. meksikolainen.
Oltiin syksyllä Jaccarandassa ja meillä oli myöskin siellä all inclusice. Verrattuna siihen, oli Callistossa paljon parempi ruoka. Jos on lapsia mukana, niin AC on erittäin helppo vaihtoehto. Iltaisin oli ravintolassa paljon ohjelmaa suunnattuna sekä aikuisille että lapsille. Ja siinä vaiheessa iltaa ainakaan minulla ei ollut suuria intohimoja lähteä mihinkään pidemmälle vaan oli helppoa jäädä hotellin ravintolaan. Jos ei olisi lapsia en ehkä valitsisi tätä vaihtoehtoa mutta ainakin nyt se oli ihan toimiva ja olin tyytäväinen.Meidänkin perheellämme all inclusive- paketti ostettuna ko. hotelliin. Matkaan on vielä muutama hetki aikaa. Päädyimme pakettiin jo em. seikkojen vuoksi (helppous lasten kanssa, hinta/hlö jne.).
Huoneistojahan Callistossa on paljon, yli 300. Saapa nähdä miten ruokailupuoli pelaa. Joutuuko odottelemaan vapaita paikkoja aamiaiselle ym. Vaan eipä sen puoleen, isommissakin hotelleissa homma on pelittänyt ihan hyvin aikaisempina vuosina.
- axelw
Vaikka hotellissa oli paljon väkeä, niin ainakin me saatin aina pöytä suurin piirtein sieltä mistä haluttiin. Oltiin kyllä aamuisin aika aikaisin liikkeellä ja samoin myöskin päivällisellä. Juomatarjoilu sujui hyvin ja tarjoilijat olivat kohteliaita. Baarista voi sitten hakea lisää juotavaa jos haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206