Auttakaa!!

.....

Moi! Semmosta vaan kyselen, että olin keilaamassa ja keilauksen jälkeen rupes alamaha vihlomaan ikävästi. Ei kauhean kovaa kipua, mutta kuitenkin sattuu. Onko syytä mennä lääkäriin, vai ottaa ihan iisisti. Ei kuitenkaan kaikesta viitsi mennä narisemaan sinnekkään..

6

2191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

No jos ei kerran mitään vuotoa tms. ole niin ota vaan iisisti ja lepää. MOnesko viikko sulla menossa? Mullakin on sattunut vatsaan jokin tekeminen (puutarhahommat, koiran pesu jne.) ja ohi mennyt lepäämällä. Kannattaa välttää kaikkea mikä kohdistuu mahaan.

• .....

27 3, unohdin mainita.

• kauheeta...
        ..... kirjoitti:

27 3, unohdin mainita.

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

• Stan
        kauheeta... kirjoitti:

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

• äippä33
        Stan kirjoitti:

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

• .....
        äippä33 kirjoitti:

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

Keilaus on ilmeisesti sellainen laji, mikä ei sovi kaikille raskaana oleville. Itselle oli viimeinen kerta, kun menen keilaamaan raskaana, ku pelästyin niin kauheesti. Onneks kivut meni jo ohi.. Nyt vaan nautiskelen kevyemmästä liikuntamuodosta, eli kävelystä=) Eipähän tarvii enää kivuista murehtia=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      73
      4195
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      43
      3153
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      36
      2801
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      1998
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      504
      1666
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1585
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      46
      1452
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1360
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      69
      1287
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1256
    Aihe