Auttakaa!!

.....

Moi! Semmosta vaan kyselen, että olin keilaamassa ja keilauksen jälkeen rupes alamaha vihlomaan ikävästi. Ei kauhean kovaa kipua, mutta kuitenkin sattuu. Onko syytä mennä lääkäriin, vai ottaa ihan iisisti. Ei kuitenkaan kaikesta viitsi mennä narisemaan sinnekkään..

6

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

No jos ei kerran mitään vuotoa tms. ole niin ota vaan iisisti ja lepää. MOnesko viikko sulla menossa? Mullakin on sattunut vatsaan jokin tekeminen (puutarhahommat, koiran pesu jne.) ja ohi mennyt lepäämällä. Kannattaa välttää kaikkea mikä kohdistuu mahaan.

• .....

27 3, unohdin mainita.

• kauheeta...
        ..... kirjoitti:

27 3, unohdin mainita.

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

• Stan
        kauheeta... kirjoitti:

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

• äippä33
        Stan kirjoitti:

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

• .....
        äippä33 kirjoitti:

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

Keilaus on ilmeisesti sellainen laji, mikä ei sovi kaikille raskaana oleville. Itselle oli viimeinen kerta, kun menen keilaamaan raskaana, ku pelästyin niin kauheesti. Onneks kivut meni jo ohi.. Nyt vaan nautiskelen kevyemmästä liikuntamuodosta, eli kävelystä=) Eipähän tarvii enää kivuista murehtia=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe