Auttakaa!!

.....

Moi! Semmosta vaan kyselen, että olin keilaamassa ja keilauksen jälkeen rupes alamaha vihlomaan ikävästi. Ei kauhean kovaa kipua, mutta kuitenkin sattuu. Onko syytä mennä lääkäriin, vai ottaa ihan iisisti. Ei kuitenkaan kaikesta viitsi mennä narisemaan sinnekkään..

6

1678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

No jos ei kerran mitään vuotoa tms. ole niin ota vaan iisisti ja lepää. MOnesko viikko sulla menossa? Mullakin on sattunut vatsaan jokin tekeminen (puutarhahommat, koiran pesu jne.) ja ohi mennyt lepäämällä. Kannattaa välttää kaikkea mikä kohdistuu mahaan.

• .....

27 3, unohdin mainita.

• kauheeta...
        ..... kirjoitti:

27 3, unohdin mainita.

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

• Stan
        kauheeta... kirjoitti:

Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

• äippä33
        Stan kirjoitti:

.. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

• .....
        äippä33 kirjoitti:

kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

Keilaus on ilmeisesti sellainen laji, mikä ei sovi kaikille raskaana oleville. Itselle oli viimeinen kerta, kun menen keilaamaan raskaana, ku pelästyin niin kauheesti. Onneks kivut meni jo ohi.. Nyt vaan nautiskelen kevyemmästä liikuntamuodosta, eli kävelystä=) Eipähän tarvii enää kivuista murehtia=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe