Auttakaa!!

.....

Moi! Semmosta vaan kyselen, että olin keilaamassa ja keilauksen jälkeen rupes alamaha vihlomaan ikävästi. Ei kauhean kovaa kipua, mutta kuitenkin sattuu. Onko syytä mennä lääkäriin, vai ottaa ihan iisisti. Ei kuitenkaan kaikesta viitsi mennä narisemaan sinnekkään..

6

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

      No jos ei kerran mitään vuotoa tms. ole niin ota vaan iisisti ja lepää. MOnesko viikko sulla menossa? Mullakin on sattunut vatsaan jokin tekeminen (puutarhahommat, koiran pesu jne.) ja ohi mennyt lepäämällä. Kannattaa välttää kaikkea mikä kohdistuu mahaan.

      • .....

        27 3, unohdin mainita.


      • kauheeta...
        ..... kirjoitti:

        27 3, unohdin mainita.

        Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)


      • Stan
        kauheeta... kirjoitti:

        Hui kauheeta! En kyllä ikinä noilla viikolla menis keilaamaan! Liian suureksi riskiksi koen. Olen ite lomalla rv 16 ja kieltäydyin jo silloin keilaamisesta. En tosin liitoskipujen vuoksi ehkä olis pystynytkään. Sai isäntä keilata yksin =)

        .. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

        Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.


      • äippä33
        Stan kirjoitti:

        .. ja hyvällä mielellä keilaisinkin. :) En käsitä miten keilaaminen vois olla vaarallista. Tottakai omien tuntemusten mukaan pitää aina mennä eli jos alkaa tuntua pahalta niin sitten lopettaa siihen.

        Vihlonta alavatsalla johtuu luultavasti vain kohdun venymisestä, joka voi johtua joko erilaisesta rasituksesta tai sitten ihan vauvan kasvusta. Mulla on vatsaa vihlonut joka raskauden joka vaiheessa, olinpa rasittanut itseäni sinä päivänä tai en. Se on aina mennyt ohi rennosti ottamalla. Ligamentit siellä venyy ja se aiheuttaa vihlontaa. Joskus myös ihan se, että vauva on kohdussa hetkellisesti poikittain tai jotenki huonossa asennossa, voi aiheuttaa erittäin kovaakin vihlontaa ja menee lepäämällä ohi.

        kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.


      • .....
        äippä33 kirjoitti:

        kävin keilaamassa noin rv 22 ja vähän jälkeenpäin vihloi sekä sit iski kauheet liitoskivut..mutta ohi meni.

        Keilaus on ilmeisesti sellainen laji, mikä ei sovi kaikille raskaana oleville. Itselle oli viimeinen kerta, kun menen keilaamaan raskaana, ku pelästyin niin kauheesti. Onneks kivut meni jo ohi.. Nyt vaan nautiskelen kevyemmästä liikuntamuodosta, eli kävelystä=) Eipähän tarvii enää kivuista murehtia=)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe