Etsiskelen tässä kesyhiiren poikasta. (uros)
Mieluiten lähellä kuopiota.
Hiiren tulisi olla lyhytkarvainen. Värillä ei kauheasti väliä, mutta mieluiten chocolate tai musta.
Laitahan viestiä:)
Kuopion suunnalla
5
269
Vastaukset
jo selannut myynti-ilmoitukset osoitteesta www.hiirifoorumi.net ? :)
- käynyt
Melkeipä kaikki paikat läpi...
käynyt kirjoitti:
Melkeipä kaikki paikat läpi...
laittaa oma ilmotus tonne, jos ei myytävistä löytynyt sopivaa. Muistaakseni ainakin pari harrastajaa oli Kuopion lähettyviltä. :)
- ilmoitusta
Plussa-pallero kirjoitti:
laittaa oma ilmotus tonne, jos ei myytävistä löytynyt sopivaa. Muistaakseni ainakin pari harrastajaa oli Kuopion lähettyviltä. :)
olen laittanut pitkin nettiä. Kuopiossa nuita ei näytä olevan...
ilmoitusta kirjoitti:
olen laittanut pitkin nettiä. Kuopiossa nuita ei näytä olevan...
ihan just Kuopiossa ei aktiivisia harrastajia/kasvattajia näytä tällä hetkellä olevan. Pystyisitkö hakemaan hiirtä jostain lähialueilta? Myös näyttelyiden yhteydessä hiiri saattaa kulkea kauempaakin, jos vaan itseltä löytyy intoa ja kärsivällisyyttä kyydin järjestämiseen mahdollisesti useammankin kuriirin kautta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149