Onko vesimiehen vaikeaa rakastaa ketään?

nutella123

Olen itse vesimiesnainen ja tunnen itseni välillä hyvinkin kylmäksi parisuhteessani.... minun on helpompi tuntea sympatiaa kehitysmaita kohtaan ja rakastaa televisiossa näkemääni orpotyttöä kuin omaa poikaystävääni. "Minä rakastan sinua" lausetta ei todellakaan kuule suustani kahden vuoden jälkeenkään.

Onko tämä normaalia vesimieskäytöstä? Jos on, miten vesimies voisi muuttua vähän lämpimämmäksi, haluaisin osoittaa rakkautta poikaystävälleni (vaakamies), mutta en vain kertakaikkkiaan saa sanoja suustani ja jos hän minulle osoittaa tunteensa, peräännyn vieläkin enemmän!! Todella rasittavaa pidemmän päälle...

Helppiä!

13

3030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H9roscope

      Näin esimiehenä voin sanoa, että jos tunnet oikeasti enemmän sympatiaa kehitysmaita ja orpotyttöjä kohtaan voisit jättää vaan sen poikaystäväsi.

      • nutella123

        mutta kun en millään haluaisi :( hän voisi kuitenkin olla minulle se oikea. Ensin minun pitäisi vain oppia olemaan parisuhteessa ja osoittaa tunteita *huokaus*


    • on kinkkisin

      tapaus koko astrologissa...tarkempi analisointi vaatisi enemmän aikaa ja tutkimusvaroja....

      www.GIVEMEALLYOURMONEY.COM

      • nutella123

        Kuules tuolla nettisivuosoitteella ei pitkälle pötkitä!!!


    • Ihmetellen

      Tutulta kuulostaa.
      Minä puolestani ihmettelen, millainen on ja miten käyttäytyy keski-ikäinen koulutettu vesimies-mies, joka on ihastunut ja haluaa suhdetta?

      Viestintä on hyvin ristiriitaista. En tiedä olemmeko toverita vai kentis muuta? Porukassa ilmeisesti tuntee olonsa turvalliseksi, kun ilmaisee ihastuksensa toisten nähden, mutta kahdestaa menee lukkoon tai on kokonaan perässävedettävä.

      Käytös on aina miellyttävä ja huomaavainen, mutta jotenkin minusta tuntuu, että minua testataan koko ajan.

      Onko vesimiehet niin ujoja vai vaan niin arkoja näyttämään tunteensa?

      Vesimies ystävistäni tiedän, että rima on korkealla suhdetta mietittäessä ja sitoutuminen pelottaa.

      Minäpä olisinkin vaan halunnut katsoa päivän kerrallaan, en muuta...

      • jousimies1971

        Testataan joo, se taitaa kuulua vm tapoihin kyllä. Samoin kun sitoutumispelko,
        en tiedä mihin ihmeeseen se perustuu...ehkäpä tietävät olevansa "vaativia" ja
        hankaliakin luonteita välillä ja siksi peruuttavat aina kun pitäisi tehdä päätöksiä.
        Toisaalta jotain suurta epävarmuutta toisen tunteista kanssa, vaikka toinen niitä
        kuinka kertoisi, ei uskalla näyttää omiaan tai vastaanottaa toisen tunteita. Näin
        minä olen kokenut. Kertoo kaipaavansa suhdetta ja lähekkäin olemista,sitten kun
        sitä olisi niin pakenee ja kauas. Vaikeaa...


      • nutella123
        jousimies1971 kirjoitti:

        Testataan joo, se taitaa kuulua vm tapoihin kyllä. Samoin kun sitoutumispelko,
        en tiedä mihin ihmeeseen se perustuu...ehkäpä tietävät olevansa "vaativia" ja
        hankaliakin luonteita välillä ja siksi peruuttavat aina kun pitäisi tehdä päätöksiä.
        Toisaalta jotain suurta epävarmuutta toisen tunteista kanssa, vaikka toinen niitä
        kuinka kertoisi, ei uskalla näyttää omiaan tai vastaanottaa toisen tunteita. Näin
        minä olen kokenut. Kertoo kaipaavansa suhdetta ja lähekkäin olemista,sitten kun
        sitä olisi niin pakenee ja kauas. Vaikeaa...

        Tutulta kuulostaa... varsinkin tuo "testaaminen".

        Mutta mutta, omaa horoskooppiahaan ei voi muuttaa, mutta onko mahdollista edes päästä tämän epävarmuuden yli koskaan :/.


    • T<3

      Olen itse vesimies nainen ja olen huomannut samoja juttuja. Varsinkin kohdassa jossa kirjoitit että"jos hän minulle osoittaa tunteensa, peräännyn vieläkin enemmän!!". Itse teen ihan samaa. Jos toinen on niin sanottu helppo tapaus mentän mielenkiinnon ja jos toinen puskee päälle kuin yleinen syyttäjä menen ihan lukkoon. Tuntuu että tarvitsen ihmisen joka ei lepertele, mutta kuitenkaan sekään ei ole hyvä...
      Eli samoja juttuja olen tuntenut. Pitäis olla sopivasti tilaa suhteessa, jotta saa olla se oma itsensä. Olen itse ollut tosi ihmeissäni näistä asioista joista kirjoitit ja on kiva kuulla että en ole ainoa.

    • Kate83

      Exäni oli justiin tuollainen ja loppu peleissä en tiennyt oliko hän edes tosissaan kun uhkasin erolla.. jäin aina kakkoseksi hänen unelmilleen ja projekreilleen.. vietti aikaa miuluummin niiden paris kuin minunhän oli(oinasmies)...

      Vesimies M ei ole todellakaan tuommoinen.. ajattelee ensin muita ja sitten vasta itseään.. hyvin romanttinen,hellä,kodin hengetär, tykkää siivoilla ja tehdä ruokaa ja pitää hyvää huolta rakkaastaan jota rakastaa täydellä sydämellään;D.. unelmien mies sanoisin;).. Itse olen vesimies N ja olemme kuin paita ja peppu.. sovimme hyvin yhteen.. ajatuksinemme ja luonteeltamme ettei välillä tarvii sanoja ollenkaan niin toinen tietää mitä tarkoittaa.. ihmeellistä kommunikaatiota;D.. ja tuon lauseen "Minä rakastan sua" kuuluu aika avoimesti kun siltä tuntuu ja haluu sanoo sen;D.. unelmien suhde.. Sanotaan horoskoopeis et vesimies on sellainen kylmä luonteeltaan ettei osaa näyttää tunteitaan ja ollaan vesimiehen luonteesta siinä ääripäässä, että eletään tunteella ja järki tulee välil peräs;).. se tulee vaan luonnostaan tunteitten näyttäminen ja jos vesimiestä loukataan nii sit sulkeudumme tai annamme kuulua.. tilanteesta riippuen.. silloin ei heru sympatiaa.. loukkaajaa kohtaan.. kuten tässä hylkäsin 2 kaveria.. loukkasivat syvästi eivätkä oo pyytäny edes anteeks.. säälittävää käytästä niiltä.. eivät olleet aitoja kavereita sen tulin huomaamaan.. mut näin mulla..

      • mä voisin

        arvella, että miehesi on helmikuun vesimiehiä ja he ovat hieman tunteellisempia.

        Olen itse tammikuun vesimies ja tietyissä asioissa erittäin kylmä ja kova. Siskoni on helmikuun vesimies ja selvästi paljon tunteellisempi.

        Kaikissa merkeissä on pari eri tyyppiä, joissa jotkut ominaisuudet kohtaavat.


    • nainen-38

      Jos et voi sanoa rakastavasi et ilmeisesti myöskään rakasta.. Tuttua juttua, itse kuvittelin vuosikaudet etten vaan rakastu keneenkään.. Kunnes rakastuin :) voi viedä vuosikymmeniä löytää oikea ja sen jälkeen sen sanominen on helppoa kun tarkoittaa sitä.

    • tutunpi

      Kirjoita ystävä kallis , hänelle niin monta kirjettä että solmu aukeaa kerro siinä mikä mättää , pyydä aikaa ja vielä aikaa , edetkää hitaasti mutta varmasti.Anna palautetta jaota vastaan.Yrittänyttä ei lannisteta.Cemppiä.

    • Anonyymi

      Vesimiehen kanssa naimisissa 8 vuotta ja se riitti. Kylmä, omia etuja ajatteleva, omissa oloissa viihtyvä persoona. Ei pitänyt minkäänlaisesta keskustelusta, joten elettiin täysin eri maailmoissa. Seksi oli hyvää, muuten Vesimies mies kuin kivi, jääkylmä. Tunteet vaihtelivat laidasta laitaan, olen varma että epävakaa persoonallisuushäiriö taustalla.
      Välttäkää ja kiertäkää. Ajanhukkaa. Mitään et saa takaisin vaikka kuinka paljon yrittäisit. Ikävä kyllä tyypillinen Vesimies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe