Mammutin muuttovalmiit talot

ei kannata

Niitä ei ole edes maalattu ulkoa/ sisältä tuohon hintaan. Lisäksi siihen kun hankkii tontit sun muut ja sähkö- ja vesiliitännät, niin ei ole halpa. Lisäksi todennäköisesti rakentavat märästä materiaalista, siis ainakin hirsipaneelit ja listat, ja kohta ne "nauraa" jiireistä ja saumoista. Ja kun reklamoit niin tolaransseissa kuulemma on ne raot hirsirakentamisessa.
En suosittele!! Tulevat elämään enemmän kuin muutaman vuoden pystyssä olleet kuivuneet hirsitalot joissa on kaikki kustannukset näkyvillä, eli ei ole ns. "koiraa haudattuna".
Niin ja miten nuo lie eristetään, kun eihän ne ajattele tulevia lämmityskustannuksia kun eivät itelleen tee??!!

3

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hutkitaan

No kyllä nyt taas hutkitaan. Perustuuko nuo porut omaan kokemukseen vai keksitkö ihan omasta päästä?
      Muuttovalmis talo ei koskaan ole halvin tapa hankkia asuntoa kun työ nääs maksaa. Ja "muutaman vuoden" vanhat myytävät talot ei ole uusia taloja että vertailukohde ei ole oikea.
      Eristyksissä ei ole mitään ongelmia koska hirsitaloissa kompensoidaan. Varmin tieto ongelmista on aina asiantuntemattoman syvä rintaääni.
      Samoin tarinat kosteasta puusta ja toleransseista voi jättää omaan arvoonsa.
      Ei kannata muuttaa siitä lähiöosakkeesta pois lainkaan ja jätät hirsitalot ja omakotitalot muiden huoleksi.

• Pakanainen

Itselläni on Mammutin talo jonka itse rakensin. Olihan se märkää materiaalia ja kutistuuhan se kuivuessaan. Voin vain kuvitella mitä se on kun ne itse alkavat kiireellä toheltamaan. Väliseiniksi lätkitään varmana eilen kaadetusta puusta tehtyä hirsipaneelia. Kannattaa siis ottaa kyprokkiväliseinät ja maalatut listat! Mutta mikä hirsitalo se enää on jos kyprokkiseiniä on?

• ååke bojkke

niitä taloja kun ei osta uskovaiset perkele itselleenkään, niin miksi niitä muittenkaan kannattaisi ostaa? Talot varmaan hyviä, mutta riitelyksi menee toimitus ja seinät vääntyilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16