minäkin olen saanut ylös muutamia keskusteluja ,jotka ovat jääneet liian vähälle huomiolle..
Jupistaan vaan, olisiko tarvis kahvipirttiä sakottaa, ruune olisi ekana tekemässä korjauksia .
Tämä on hyvä systeemi.
Sillä siisti.
hyvä systeemi tämä
10
236
Vastaukset
tuli nälkä ja peratut silakat ja uudet perunat odottaa.
Poika kävi eilen merestä omalla veneellä onkimassa niitä .
Silakkaa saa kivasti ,ei tarvita kun onki siimaa n5-8 koukkua ja ,sinne vaan mereen niin jo silakkaa tulee.kuinkaas moni ei voi kieltäytyä moittimasta minua . '
kun olen näin itsekäs---mutta ne silakat oli tosi hyviä --sillain kuivaksi paistettuna ,ja uusia perunoita .
Olis maittanut teillekkin:=)
oooohoo--melkein nukuttaanyt --mutta taidanpa keittää kahvit,ihan omassa pirtissäni.
On mennyt päiväuni aika jo ohi--oli niin ihana ilma ulkona tehtiin pieni lenkki ja istuttiin auringossa. ja nautittiin kesästä.- Katleija3
ullamirjami kirjoitti:
kuinkaas moni ei voi kieltäytyä moittimasta minua . '
kun olen näin itsekäs---mutta ne silakat oli tosi hyviä --sillain kuivaksi paistettuna ,ja uusia perunoita .
Olis maittanut teillekkin:=)
oooohoo--melkein nukuttaanyt --mutta taidanpa keittää kahvit,ihan omassa pirtissäni.
On mennyt päiväuni aika jo ohi--oli niin ihana ilma ulkona tehtiin pieni lenkki ja istuttiin auringossa. ja nautittiin kesästä.Tällaista systeemiä on joskus kovasti toivottukin, että uudet viestit ovat ylinnä. Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse turhaan selailla, vaan silloin kaikki uudet ovat viime lukemasi kohdan yläpuolella. Lisäksi lukemisen aikanakin tulleet viestit ovat ylimpänä.
Katleija3 kirjoitti:
Tällaista systeemiä on joskus kovasti toivottukin, että uudet viestit ovat ylinnä. Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse turhaan selailla, vaan silloin kaikki uudet ovat viime lukemasi kohdan yläpuolella. Lisäksi lukemisen aikanakin tulleet viestit ovat ylimpänä.
alas pudonneet viestit unohdettiin .
Nyt moni innostuu vastaamaan jo aiemmin aloitettuun ketjuun .
Hyvä että joku toinenkin on tähän systeemiin tyytyväinen.ullamirjami kirjoitti:
alas pudonneet viestit unohdettiin .
Nyt moni innostuu vastaamaan jo aiemmin aloitettuun ketjuun .
Hyvä että joku toinenkin on tähän systeemiin tyytyväinen.ja poistin sen toisen samanlaisen ,ennen näitä en ainakaan minä pystynyt laittamaan, siis toistoja.
ullamirjami kirjoitti:
ja poistin sen toisen samanlaisen ,ennen näitä en ainakaan minä pystynyt laittamaan, siis toistoja.
Olen ihan kateellinen sinulle niistä silakoista. Olin viisitoista kesäisenä lapsenlikkana Suomenlinnassa, ja siellä aina haettiin tuoreita silakoita rannasta kalastajilta. Ja vieläkin oiken suussa maistuu, miten ne olivat hyviä voissa paistettuina.
Tässä uudistuksessa on hyvänä puolena juuri tämä, että vilkkaat ketjut nousevat ylös kategoriassa.
Mutta ainahan joku sitten vajoaa alemmas, niin että jos keskustelee ketjussa, johon tule vain vähän kommentteja, niin tuolta alhaaltahan se on kaivettava.
Ennen saattoi pitää mielessä, missä kohtaa mieleinen keskustelu käydään, mutta nyt otsakkeet vaihtavat paikkaa!
Asiasta viidenteentoista - edellinen viestini katosi. Tuleekohan se koskaan ja mihin?
Kirjoitin ylläm. suuntaisen vastauksen tähän ketjuun, niin että jos se nyt ilmaantuu vielä, niin ei pidä ihmetellä, mitä se Makriina oikein toistelee omia ajatuksiaan tuolla viisiin!
Olin kirjautunut normaalisti, mutta viestipohja halusi kuitenkin nimimerkin. No annoin sen sille, mutta viesti on nyt kateissa.tätä --mitä mieltä on kirjoittajat ,ja myös lukijat voisi olla jotain mieltä tästä uudistuksesta.
ullamirjami kirjoitti:
tätä --mitä mieltä on kirjoittajat ,ja myös lukijat voisi olla jotain mieltä tästä uudistuksesta.
nyt ei ainakaan ole poistettu keskusteluja ,sitä oli aiemmin harmiksi asti .
ullamirjami kirjoitti:
nyt ei ainakaan ole poistettu keskusteluja ,sitä oli aiemmin harmiksi asti .
Arvaahan, kuka täällä kadehtii tuoreita silakoitasi!
Olisit nyt edes muutaman virtuaalifisun tuonut tarjolle!
Mutta odotahan, palaa se sauna vielä meilläkin, ja tulepas sitten nauloja nyppimään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928