Minkälainen on hrmeliini?Onko se hauska,viihdyttävä ja pitääkö se paljon lapsista?Mitä se syö?Syökö se samaa kun kaikki muut kanit?Kuinka iso se häkki pitää olla?Lähettäkää sähköpostia osoitteeseeni niin tiedän sitten ku meille tulee kaksi hermeliiniä!!!!
Minkälainen on Hermeliini?????
6
792
Vastaukset
- Onnellinen vaimo
Varmasti ovat yksilöitä, minun hermeliinini oli ihana, tyttö, joka tykkäsi olla sylissä, tuli luokse kuin koira ja vietti häkissä vain yöt. Oli todella seurallinen ja mukava.
- 4n kanin omistaja
Hermeliini on kääpiörotu, ei kuitenkaan enää pienin kanirotu. Hermeliiniähän ei suositella alle 10-vuotiaalle lapselle sen hieman ärhäkkään luonteen puolesta, mutta itselläni on yksi kaneistani hermeliiniuros (leikattu), ja on kyllä aivan valloittava pakkaus =) Syö samaa kuin muut kanit, minimi häkin koko on noin 98cm*50cm.
- Tintti
No meillä on nyt hermeliini ja luppakorva kani ne on samassa häkissä ja ne on pariskunta vissiin..Ja se hermeliini uros on vähän ujo se pelkää paljon mutta kyllä sitä saa vähän silittää!!!!Se luppakorva kani hoitaa sitä kuin omaa lastaan!!
- leijonat
Tintti kirjoitti:
No meillä on nyt hermeliini ja luppakorva kani ne on samassa häkissä ja ne on pariskunta vissiin..Ja se hermeliini uros on vähän ujo se pelkää paljon mutta kyllä sitä saa vähän silittää!!!!Se luppakorva kani hoitaa sitä kuin omaa lastaan!!
Mulla on melkein vuoden ikäinen hermeliini naaras, Faabelin Zandra.
Se on luonteeltaan aikas pahansisuinen mutta kyllä niitä hyviäkin hetkiä löytyy...
Niin kuin päivittäiset naamanpesut...;)
Omalla hermullani on 110x50x50cm häkki.
Kesällä se muuttaa ulos 160x64x45-70cm ulkohäkkiin.
Kaikki hermeliinit eivät kyllä ole petoja, riippuu ihan yksilöstä.
Tuttavallani/naapurillani on minun kanini äidin äidin poikanen, eli vähän niin kuin äidin siskopuoli..
Sillä ja mun kanilla on ikäeroa 3 päivää..
Kun laitan kädet oman kanini häkkiin niin se tulee ja nuolee ne puhtaiksi, mutta jos laitan ne Kurren häkkiin niin se käy kiinni.
Hermut syövät samaa ruokaa kuin muutkin kanit, eli pellettiä.
- Sompula
Serkun hermeliinit ovat naaraita ja todella kilttejä ja seurallisia. Ei ole purrut kertaakaan ketään. Eivätkä ole ärhäkkiä joka riippuu luonteesta.
- Anonyymi
Eivät sovi ensikaneiksi! Teinä antaisin takaisin kasvattajalle. Osaa olla ärhäköitä. Minimi olisi 160cm joka on täyttä kidutusta eli se 2,5m niillekin. Ovat itsepäisiä ja haastavia. Meillä upea yksilö, mutta osaa näyttää myös mieltään. Parempi esim kluppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131