hallurei vaan kaikille!
meidän pyrre pojalla on nyt ikää viikkoa vaille vuosi, ja karvan lähtö on jotakin ihan kamalaa.
varmaan pentu karva on nyt lähtemässä, ja sitähän riittää. koirasta lähtisi kauppakassillinen/päivä karvaa, jos vaan jaksaisi joka päivä harjata.
oon yrittänyt nyt leikatakkin karvaa lyhkäsemmäksi, mutta eipä se ole auttanut mitään.
mitäs te muut oletta tehneet tossa tilanteessa? ajelenko koiralta aivan parin sentin mittaseksi karvan, auttaisiko se mitään?
pyreneittenmastiffin karvan lähtö
5
612
Vastaukset
sieltähän tosiaan lähtee aluskarva.... Ja lähtee uudestaankin. Harjausta vaan, ei kai tuo nyt ihan yllätuksenä tullut?
- alusvilla..
Alusvillaa lähtee, harjata saat, saattaa vaihtaa pentukarvaa, mutta koiran loppuelämän siitä lähtee kauppapussillinen karvaa jokainen päivä aina karvanvaihtoaikana.
En sinuna saksisi ja ajelisi koiraa, annat vaan harjan ahkerasti viuhua. - Kaukkarin omistaja
Heippa ittelläni on kaukkari ikää nyt yli vuoden ja karvanlähtö on ihan kauheaa kanssa se on sen koiran pohjavilla joka lähtee sieltä joten hyvin tuttua puhaa.
Muistan kun mulla oli pyrre ekaa kertaa olin ihan kauhiussani et hitsi et mitä mä olen tehnyt kun tosta koirasta lähtee tuppoina karvaa ( siit kun ei puhuttu silloin mitään kasvattajan kanssa)
Soitin kasvattajallle joka sitten nauroi vaan että se on ihan normaalia. - Furmis fani
Groomers Furminator pohjavillanpoistaja! kallis mutta uskomattoman tehokas peli Käsittelyn jälkeen vain päällikarva jäi ja kaksi jätesäkillistä pohjavillaa lähti. Voi vetää myös trimmerillä sängelle: koira nauttii olostaan mutta uusi pohjavilla voi huopaantua täysin katastrofaaliseksi Eli Furminaattori kehiin
- OIVOI
kesäksi alkaa karvanlähtö...jo aikaisin keväällä. Sitä pitää harjata melkein päivittäin. Jos se reppana on sohvakoira,lähtee sitä enemmän ja on hankala sisäoloissa. Lähtee kassikaupalla,tosi on. Onneksi voin harjata niitä pihalla ja tunkea karvat polttotynnyriin. Pyreneittenmastiffi on laumanvartijarotu ja sen kuulluu elää maalla missä on tilaa ja vapautta,ei pikkukämpissä jossain rivitaloissa tai kerrostaloissa.
Meillä kokoajan irti ja hehtaareittain tilaa....
Koirat olosuhteitten mukaan. Ajella nyt karva...jösses...dingdong
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408