pyreneittenmastiffin karvan lähtö

tsiip

hallurei vaan kaikille!

meidän pyrre pojalla on nyt ikää viikkoa vaille vuosi, ja karvan lähtö on jotakin ihan kamalaa.

varmaan pentu karva on nyt lähtemässä, ja sitähän riittää. koirasta lähtisi kauppakassillinen/päivä karvaa, jos vaan jaksaisi joka päivä harjata.

oon yrittänyt nyt leikatakkin karvaa lyhkäsemmäksi, mutta eipä se ole auttanut mitään.

mitäs te muut oletta tehneet tossa tilanteessa? ajelenko koiralta aivan parin sentin mittaseksi karvan, auttaisiko se mitään?

5

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltähän tosiaan lähtee aluskarva.... Ja lähtee uudestaankin. Harjausta vaan, ei kai tuo nyt ihan yllätuksenä tullut?

• alusvilla..

Alusvillaa lähtee, harjata saat, saattaa vaihtaa pentukarvaa, mutta koiran loppuelämän siitä lähtee kauppapussillinen karvaa jokainen päivä aina karvanvaihtoaikana.

En sinuna saksisi ja ajelisi koiraa, annat vaan harjan ahkerasti viuhua.

• Kaukkarin omistaja

Heippa ittelläni on kaukkari ikää nyt yli vuoden ja karvanlähtö on ihan kauheaa kanssa se on sen koiran pohjavilla joka lähtee sieltä joten hyvin tuttua puhaa.

Muistan kun mulla oli pyrre ekaa kertaa olin ihan kauhiussani et hitsi et mitä mä olen tehnyt kun tosta koirasta lähtee tuppoina karvaa ( siit kun ei puhuttu silloin mitään kasvattajan kanssa)

Soitin kasvattajallle joka sitten nauroi vaan että se on ihan normaalia.

• Furmis fani

Groomers Furminator pohjavillanpoistaja! kallis mutta uskomattoman tehokas peli Käsittelyn jälkeen vain päällikarva jäi ja kaksi jätesäkillistä pohjavillaa lähti. Voi vetää myös trimmerillä sängelle: koira nauttii olostaan mutta uusi pohjavilla voi huopaantua täysin katastrofaaliseksi Eli Furminaattori kehiin

• OIVOI

kesäksi alkaa karvanlähtö...jo aikaisin keväällä. Sitä pitää harjata melkein päivittäin. Jos se reppana on sohvakoira,lähtee sitä enemmän ja on hankala sisäoloissa. Lähtee kassikaupalla,tosi on. Onneksi voin harjata niitä pihalla ja tunkea karvat polttotynnyriin. Pyreneittenmastiffi on laumanvartijarotu ja sen kuulluu elää maalla missä on tilaa ja vapautta,ei pikkukämpissä jossain rivitaloissa tai kerrostaloissa.
      Meillä kokoajan irti ja hehtaareittain tilaa....
      Koirat olosuhteitten mukaan. Ajella nyt karva...jösses...dingdong

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe