Vastenmielinen persoona

:(((((((

Toivottavasti ei tarvitse odottaa enää kovin kauan sitä, että Kari Tapio vetäytyy lopullisesti eläkkeelle. Miehen itserakasta olemusta on rasittavaa katsella.
Jääkiekkoilijan aivoilla varustettu kaljasieppo mm. kannatti Riitta Uosukaista Suomen presidentiksi.
Näitä artisteja ei tarvita.

12

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke999

      Karia.Hän on kuitenkin hyvä laulaja.

    • katselet

      Oletpas sinä outo kaveri kun viitsit katsella jos et pidä. Älä ihmeesä hakeudu samoihin paikkoihin hänen kanssaan, jos se kerran on vastenmielistä. Anna kuitenkin niiden henkilöiden nauttia hänen olemuksestaan jotka siitä pitävät, niitä nimittäin on ja PALJON
      Tämä Suomi on vapaa maa. Jos et sattunut tietämään.

    • joku vaan

      Ei tarvitse katsella .
      Katso peiliin niin näät tosi rasittavan ja itserakkaan olemuksen, vastenmielisen persoonan.
      Ai olet jääkiekkoilijan aivoilla varustettu kaljasieppo no se on sun oma häpees koita muuttua

      • vapaavaihde

        Mahtuuhan maailmaan mielipiteitä. Kuka tykkää,kuka ei. Itse tykkään. Katselen ihan mieluusti Karia,kuuntelen laulujaan, paremmin kuin jonkun muun, vaikken ole varustettu jääkiekkoilijan aivoilla. Ja Uosukaisestakin pidän,vaikken ole häntä äänestänyt. Ja oluttakin juon,vaikken ole holisti.
        Niin että, pidän omasta suosikistani,pidä sinäkin omastasi.


      • ...oli

        Tuo oli niiiin lapsellista kuin olla voi. Oletko vielä lastentarhassa?


    • vaihtoon

      Kerrankin joku sanoo ,niinkuin asia on.

    • etkö parempaa keksinyt

      Kuka sinua pakottaa katsomaan Karia jos hän ei kerran sinua miellytä?? En minäkään katso sellaisia artisteja jotka ärsyttävät. Mielipiteitä saa olla meillä jokaisella, sitä en kiellä ja minun mielipiteeni onkin että Karin ei todellakaan tarvitse jäädä eläkkeelle vielä vuosiin kun hänen äänensäkin vaan paranee vuosien myötä. Täällä on kyllä monta muuta jotka olisivat voineet jäädä eläkkeelle jo aikoja sitten mutta jätän nimiä mainitsematta. Ja minulla ei kyllä kiinnosta pätkääkään ketä joku kannattaa presidentiksi,ei kait tuollainen seikka nyt laulajan suosioon saa vaikuttaa....typerä veto sulta ja ei Kari varmaan ainut laulaja ole jolle se kalja maistuu. Olipa sulla kökköjä nuo perustelut:(

    • 123miy

      Taidat Itse olla vielä Vastenmielisempi tyyppi. Olet kateellinen kun et itse pysty samaan. Olet säälittävä.

      • juu...

        Todella typerää. Tuo kateellisuus vedetään aina esiin kun ei parempaa keksitä. Mistä sille pitäisi olla kateellinen. Kyllä voi olla pitämättä jostain ihmisestä olematta sille kateellinen mikä ei näköjään sinun aivottomaan nuppiisi uppoa.


    • vihreäoksa

      Televisiosta näin ensimmäisen kerran eilen sympaattisen dokumentin tuosta sympaattisesta Karista. Kiitos paljon! Toivottavasti Kari jaksaa edelleen laulaa hienoja laulujaan.

    • pakko pitää

      Itseään täynnä oleva KT esiintyy usein telkkarissa kaikkein tyhmimmissä ohjelmissa. Oksennusreaktio syntyy välittömästi, kun hänet näen. Siksi pidän saniteettipussia sohvapöydällä, ei roisku matolle.

      • eräs vaan

        jos sulla on tauti päällänsä.
        Taidat olla itseäsi niin täynnä että tulee oksennus jo.
        Hei himmaa vähän ja mee lääkäriin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe