Ongelmana on jo yli kuukauden kestäneet menkat! Välissä on ollut muutama päivä jolloin ei vuotoa, mutta on lähes jokapäiväistä:S Yleensä kuukautisten aikaan minulla on rinnat arat ja kovat alavatsa kivut sekä mielialanvaihteluita. Nyt ei ole siis ilmennyt mitään muuta kuin tuo verenvuoto. Alan itse olla huolissani, mutta en oikein tiedä mistä hakisin vaivaan apua. Paikkakuntani terveyskeskus ei tule ainakaan kyseeseen kun olen töissä siellä. Onko kellään muulla mitään samankaltaisia kokemuksia ja mikä on ollut syynä? Ja niin olen siis 19.
yli kuukauden jatkunut verenvuoto!
4
6619
Vastaukset
- ----
Varaa aika yksityiselle gynekologille (esim. jollekin terveysasemalle, jossa on gynekologipalvelut). Maksaa aika paljon, mutta alan ammattilaista tarvitset.
- prakrete
Mullon iha sama homma. Varmaan jo parikin kuukautta kestäny, mutta lääkäriin meno pelottaa. :( Mietityttää lähinnä, että mitä siellä tehdään? Tehdäänkö alapäätutkimusta vaikka on vuotoa jne?
Kauhea lääkärikammo, mutta kumminkin tietää, että apua kaipais. Vaatii vaan kauhean taistelun itsen kanssa ennen kuin uskaltaa aikaa varata.- nainen 82
Itselläni oli muutama vuosi sitten sama ongelma. Kävin paikallisessa tk:ssa, jossa epäilivät pitkittyneitä kuukautisia tai keskenmenoa. Sain lähetteen sairaalaan, jossa otettiin mm klamydianäyte ja tehtiin raskaustesti (vaikka itse olinkin 100% varma etten ole raskaana) Lisäksi tehtiin myös sisätutkimus ja ultrattiin kohtu ja munasarjat. Vaivani osoittautui onneksi hormonihäiriöksi, johon sain hoidoksi e-pillerit. Kammotti muakin mennä lääkäriin, mutta pakko se vaan oli, kun tiesi, että jotain oli vialla. Tsemppiä vaan,toivottavasti kaikki selviää:)
- verta tippuu
Nostanpa uudestan vanhan keskustelun esille, itselläni on myös ollut parin viime kuun ajan koko ajan verenvuotoa lukuunottamatta muutamia välipäiviä - sekavat kuukautiset kuitenkin minulla johtuvat matkustamisesta. Jostain syystä aina kun matkustan, menkat alkavat - riippumatta yhtään kuinka vähän aikaa sitten ne on ollut. Rasittava juttu, ja kun elokuusta joulukuuhun elämäni on täynnä matkustelua, niin ei voi kuin varautua ostamalla ison kasan tamponeja :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951