Torstaina koe, kirjat olen lukenut hyvin, vielä viime hetken vinkkejä koskien vastaustyyliä tai jotain muuta että pääsen sisälle!
Vikat vinkit valtio-
4
505
Vastaukset
- Mihis menossa
Niin minkä yliopiston pääsykokeisiin olet lukemassa...? ;)
- punki on
Turku!
- Turku rox
punki on kirjoitti:
Turku!
-Varo, ettet tipahda Aurajärveen matkalla. Se voisi olla kohtalokas myöhästyminen.
-Jos pyöräilet, varo ettet kaadu Educariumin viereisellä epätasaisella kinttupolulla. Sotkuisten vaatteiden puhdistamiseen voi mennä tovi.
-Toisinaan Publicumin (yht.tiet.) ja Educariumin (kasvat.tiet.) pihalla väijyy kaikenlaisia feissareita. Ole varovainen, etteivät se saa sinua "haltuunsa". - juu täytyy
Turku rox kirjoitti:
-Varo, ettet tipahda Aurajärveen matkalla. Se voisi olla kohtalokas myöhästyminen.
-Jos pyöräilet, varo ettet kaadu Educariumin viereisellä epätasaisella kinttupolulla. Sotkuisten vaatteiden puhdistamiseen voi mennä tovi.
-Toisinaan Publicumin (yht.tiet.) ja Educariumin (kasvat.tiet.) pihalla väijyy kaikenlaisia feissareita. Ole varovainen, etteivät se saa sinua "haltuunsa".varoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043